Almelose Ruiterdagen 2018

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
robbie88

Berichten: 2086
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 14:19

Ahh fijn lucifertje!! Had je nog winst?

Hier ook terug, zelf eerste proef beetje verkloot op voorterrein hadden we een miscommunicatie net voor de proef.. dus begon de proef wat losvast,en was ze net niet fijn aan de hulp, beetje tegen been aan lopen duwen.. normaal is ze eerder te vlug, en reageerde daardoor wat te traag met oplossen ☺ nog wel winst.
Tweede profiel ze superfijn op een schrikmoment na omdat de buurvrouw over de omheining denderde, maar was ze verder wel weer aan de hulpen. 187 okt en een 6e prijs.Afbeelding

Afbeelding

Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 15:08

Wij zijn ook eventjes thuis... voor mijn doen mega scores!! Ze liep ook echt fantastisch! 194 en 191,5. Toen e weggingen stond ik nog 2 en 3, zo even terug om te kijken of ik erbij zit. Iemand op terrein aanwezig die anders alvast kan kijken? Rubriek 29b en 30b geloof ik.

robbie88

Berichten: 2086
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 15:10

Ahh superfijn Adrienne,zal ik het even vragen aan iemand op terrein?

Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 15:19

robbie88 schreef:
Ahh superfijn Adrienne,zal ik het even vragen aan iemand op terrein?

Graag!!

robbie88

Berichten: 2086
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 15:25

Ahh superfijn Adrienne,zal ik het even vragen aan iemand op terrein?Afbeelding
Afbeelding

lucifertje

Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 16:22

robbie88 schreef:
Ahh fijn lucifertje!! Had je nog winst?

Hier ook terug, zelf eerste proef beetje verkloot op voorterrein hadden we een miscommunicatie net voor de proef.. dus begon de proef wat losvast,en was ze net niet fijn aan de hulp, beetje tegen been aan lopen duwen.. normaal is ze eerder te vlug, en reageerde daardoor wat te traag met oplossen ☺ nog wel winst.
Tweede profiel ze superfijn op een schrikmoment na omdat de buurvrouw over de omheining denderde, maar was ze verder wel weer aan de hulpen. 187 okt en een 6e prijs.[ [url=m/mNOgby.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/wsABRc.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jazeker, 1ste proef winst, whoep whoep en 2de proef net niet. Lukte me niet helemaal meer en dan sluipen er teveel foutjes in. Ik had je 1ste proef gezien en zag er echt finn uit!
Net ook ff de middag rubrieken uitslagen gekeken en iedereen heeft daar winst met 188 pnt voor de laatste plek. Zou dat dan zo’n ontzettend goede ring zijn geweest?

Petrichor

Berichten: 10528
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 18:39

Ik ga morgen kijken, baal enorm dat ik dit jaar niet mee kan doen!

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde prijzen!

robbie88

Berichten: 2086
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 19:44

Lucifertje, de eerste proef ging eigenlijk niet zo best.. op voorterrein ging het ff mis, en dat was in de eerste proef nog niet uitgepraat volgens indy al zal het plaatje misschien wel meegevallen zijn
En punten is onafhankelijk..mijn 2 e proef van vandaag was fijner dan mijn proeven van dinsdag..dus baalde eerst van 186, maar is ook gewoon hele strenge jury en veel commentaar en dat vind ik dan wel fijn.

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 20:26

Wat een goede punten zie ik allemaal voorbij komen zeg, super!
Ik ga zo nog ff bij het ringsteken kijken, nog iemand meeten ofzo?

AlexAuto

Berichten: 365
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: Vriezenveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-18 21:07

Vanavond ben ik in elk geval thuis - zal niet de titel van vorig jaar voor m'n team gaan verdedigen.
Morgenavond tijdens de rodeostier ben ik wel paraat.

Toch nog een vraagje - uit interesse. Er staat 1 webcam op dressuurterrein. Is dit voldoende, of zou volgend jaar er een extra camera moeten zijn?

Anoniem

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 21:37

Wij staan klaar voor het ringsteken met team 'tot het gaatje' :') gaat vast leuk worden :D

Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 21:39

AlexAuto schreef:
Vanavond ben ik in elk geval thuis - zal niet de titel van vorig jaar voor m'n team gaan verdedigen.
Morgenavond tijdens de rodeostier ben ik wel paraat.

Toch nog een vraagje - uit interesse. Er staat 1 webcam op dressuurterrein. Is dit voldoende, of zou volgend jaar er een extra camera moeten zijn?


Een extra camera zou niet verkeerd zijn! Nu kun je de achterste ringen slecht zien.

lucifertje

Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 22:15

robbie88 schreef:
Lucifertje, de eerste proef ging eigenlijk niet zo best.. op voorterrein ging het ff mis, en dat was in de eerste proef nog niet uitgepraat volgens indy al zal het plaatje misschien wel meegevallen zijn
En punten is onafhankelijk..mijn 2 e proef van vandaag was fijner dan mijn proeven van dinsdag..dus baalde eerst van 186, maar is ook gewoon hele strenge jury en veel commentaar en dat vind ik dan wel fijn.


Dat is wel jammer. Mijn zus heeft vaker bij jury 2 geschreven (proef8) en ik heb vaker bij hem gereden. Ik vind hem streng maar wel altijd rechtvaardig.

Morgen is mijn werkpunt de A-C lijn goed rijden. Iemand tips voor mij?

robbie88

Berichten: 2086
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 23:31

Ik vind hem ook rechtvaardig hoor! En ook blij dat hij moeite doet om er bij te zetten waar het beter moet.

Anoniem

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 23:56

Proficiat allemaal!!!

Hier helaas alleen nog maar slechte proeven. Hij is zo gespannen op de horecatent naast de ring.
Morgen weer een poging. Als we zo niet weggespoeld zijn

Nicje87

Berichten: 9849
Geregistreerd: 26-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 10:28

AlexAuto schreef:
Vanavond ben ik in elk geval thuis - zal niet de titel van vorig jaar voor m'n team gaan verdedigen.
Morgenavond tijdens de rodeostier ben ik wel paraat.

Toch nog een vraagje - uit interesse. Er staat 1 webcam op dressuurterrein. Is dit voldoende, of zou volgend jaar er een extra camera moeten zijn?



Nog een cam zou fijn zijn. De 2 rechter ringen zijn niet te zijn en de achterste ook onduidelijk.

Spenk
Berichten: 21744
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 10:36

vec schreef:
Proficiat allemaal!!!

Hier helaas alleen nog maar slechte proeven. Hij is zo gespannen op de horecatent naast de ring.
Morgen weer een poging. Als we zo niet weggespoeld zijn

Jammer!

Wij proberen vanmiddag weer. Maar hier helaas hetzelfde ook enorm gespannen op de horecatent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 10:47

Yvank_ schreef:
vec schreef:
Proficiat allemaal!!!

Hier helaas alleen nog maar slechte proeven. Hij is zo gespannen op de horecatent naast de ring.
Morgen weer een poging. Als we zo niet weggespoeld zijn

Jammer!

Wij proberen vanmiddag weer. Maar hier helaas hetzelfde ook enorm gespannen op de horecatent.


Ik mag direct weer. Hij is totaal uit zijn doen op stal. Erg sneu voor hem.

Spenk
Berichten: 21744
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 10:48

Oh inderdaad heel sneu! Ik hoop dat mijn paard wat meer op zn gemak is nu er een ander mee is. Er was eerder deze week geen land mee te bezeilen zo bang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 10:58

Hij vind het gewoon niet leuk. Heel de dag mensen om hem heen.

Op stal is normaal veel rust.

We zijn maar extra lief voor hem

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10403
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 19:21

Wie zijn er allemaal op t ruiterbal vanavond?

Anoniem

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 19:32

Sabine, Liselot en ik sowieso :D

lucifertje

Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 21:05

Nou, dat was weer even wat anders dan dat ik gewend ben losrijden ging wederom weer erg goed. Impuls was ietsjes minder dan gisteren maar kreeg hem wel goed voor elkaar. Voor ik naar het andere terrein mocht heb ik even van spoor gewisseld, van klein naar groot zodat hij weet dat hij ook in de ring moet blijven lopen. Gisteren ging dat heel goed. Alleen besloot briljant vandaag het licht te zien dat het echt de bedoeling is dat hij vw blijft in de ring en hij begon me toch een partij te sjouwen en te dansen. Alleen had Liesje nu die grote jongens aan en was ik even helemaal de afstemming kwijt. Daardoor waren de eerste 7 onderdelen onvoldoende maar daarna heb ik mij herpakt en nog een heel aantal 7ens gereden. Helaas voor mij besloot meneer om rechtsom in de galop helemaal recht te worden zodat ik dacht, hij zit verkeerd... het voelde zo anders aan dan normaal. Toen heb ik hem teruggenomen en opnieuw aangesprongen terwijl hij al goed zat. Het wordt een heel epistel maar ik ben ZO TROTS op Briljant en wij hebben zoveel geleerd van deze week. Ik besef ook heel goed dat de impuls en drang naar voren echt van belang is! Ik had 175,5 punt!

_Charlot
Berichten: 1265
Geregistreerd: 19-09-13

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 00:38

Lucifertje, altijd fijn om weer wat geleers te hebben en om ondanks de mindere punten toch met een goed gevoel de ring uit te komen!

#keepupthegoodwork

Vandaag zelf weer van start geweest in het ZZlicht,
Eerste proef kwamen er toch 2 fouten in, wat resulteerde in (een tegenvallende) 212 punten. Wel een 10e plaats van de 27.

De tweede proef ging echt heerlijk, zelf beter in mijn ritme met de wissels en de afstemming was top.
Hier kregen we 226 punten en een 5e prijs van de 25 deelnemers!

Morgen nog een paard in het Z1, dan zit ARD er weer op voor dit jaar.

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 00:41

Ah mooi lucifertje, dan weet je dat in ieder geval voor de volgende keer! En toch mooi van die hogere punten op de losse onderdelen! :)


Edit: Gefeliciteerd met de nette punten Lotte, hoef je geen finale te rijden?

Ladies bedankt voor het gezellige ruiterbal :* was voor herhaling vatbaar (maar dan wel met een goede DJ _O- )