Almelose Ruiterdagen 2018

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 22:39

ynskek schreef:
Adrienne93 schreef:
Wat fijn dat iedereen tevreden is!
Wij zijn er morgen ook! 16:15/16:30 dressuur M1 en springen begint 17:30 maar ben pas tegen 19:30...

Voor de liefhebber zo rijden wij rond;


[ [url=m/1WkrzN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lx0dKf.jpg]Afbeelding[/url] ]


En we zijn dit jaar goed te herkennen! Dit 9 weken oude frummeltje loopt ook bij ons;




[ [url=m/jpxcde.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die laatste mag je gerust bij mij achter laten <3


Nou we zoeken nog iemand die even op wil passen als ik de ring in moet, moeders moet dan namelijk lezen en we zijn maar met zn 2! Haha... maar hele middag/avond zo goed als alleen laten kan niet...

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10402
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 22:48

Ik zal er morgen ochtend kijken wat bij mij in de planning staat.. ben 8.00 uur weer aanwezig. Ga nu een bed op zoeken

lucifertje

Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 22:54

Shelly21 schreef:
Succes Lotte!

Ik morgen om 11.00 uur. Ook mooie tijd lekker de hele dag nog vrij dan.

[ [url=m/uk8M8V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit waren wij trouwens


Heee jou heb ik gezien bij de trailer! Wij stonden met een goudkleurig vrachtwagentje daar toen jij ging opstappen!

Ohhh wat een snuitje heeft je pup. Wij zijn er morgen helaas niet om die tijd anders had ik met alle liefde even op willen passen.

Ahh Lollieloes, dat is balen. Moet ook wel zeggen dat ik het laag gejuurderd vond. Voor mij moest een super goed gereden bruine en die had ‘maar’ 186 pnt. Beestje was echt goed voor elkaar en we zeiden nog tegen elkaar wat moet die nou in de L1!

Wij schrijven, btw, woensdag de L2, B en Z2 ringen van 12.00 uur.

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 23:45

Lucifer had jij toevallig een Fries?

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 01:12

Joolien schreef:
Succes!
Net ging er een klootviool met een aanhanger als een debiel het parkeerterrein over. Paar proeven waren daardoor goed verpest. Wat een onwijze sukkel was dat zeg!!!


Ik neem aan dat je hem een klap voor zijn kop hebt verkocht? := Wat een idioot zeg! 8)7

lucifertje

Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 07:21

Shelly21 schreef:
Lucifer had jij toevallig een Fries?


Nee, die van ons stond in de wagen. Wij reden net weg.
Veel succes allemaal!

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 07:26

Oh nee dan heb ik jullie niet gezien!

Succes de rest die ook start. Ik ga maar weer kijken of hij nog gewassen moet worden.

meagen

Berichten: 952
Geregistreerd: 22-12-07
Woonplaats: deventer

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 08:20

Succes voor de gene die vandaag van start gaan
Morgen zijn wij weer van de partij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 09:25

_Jody_ schreef:
Joolien schreef:
Succes!
Net ging er een klootviool met een aanhanger als een debiel het parkeerterrein over. Paar proeven waren daardoor goed verpest. Wat een onwijze sukkel was dat zeg!!!


Ik neem aan dat je hem een klap voor zijn kop hebt verkocht? := Wat een idioot zeg! 8)7

Dat was lastig gezien hij het terrein af ging maar als het goed is weten ze inmiddels wie het waren. Dus die worden daar nog wel op aangesproken.

PrinceAmos
Berichten: 2757
Geregistreerd: 26-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 14:19

Ik ben dit jaar ook van de partij, zelf niet rijdende maar mee als gezelligheid/groom bij 2 vriendinnen (die met hetzelfde paard starten). In ‘t Z1 en in de B, als iemand dus een voorlezer nodig heeft ik loop er wel.

lucifertje

Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 15:15

Nou ik ben weer klaar. Losrijdne ging heel goed. Eerste proef echt gereden voor wat ik waard ben. Heel aantal 7ens gereden maar Mn verruimingen zijn ‘afgestraft’ met 4en. Dit heeft mij 10pnt gekost 2de proef hadden we beide de pijp leeg en ging het echt niet meer. Proef veel slordiger gereden en veel minder impuls maar wel dezelfde punten al met al ben ik welke echt heel tevreden maar ik had in de eerste proef eigenlijk wel een WP verwacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:28

lucifertje schreef:
Nou ik ben weer klaar. Losrijdne ging heel goed. Eerste proef echt gereden voor wat ik waard ben. Heel aantal 7ens gereden maar Mn verruimingen zijn ‘afgestraft’ met 4en. Dit heeft mij 10pnt gekost 2de proef hadden we beide de pijp leeg en ging het echt niet meer. Proef veel slordiger gereden en veel minder impuls maar wel dezelfde punten al met al ben ik welke echt heel tevreden maar ik had in de eerste proef eigenlijk wel een WP verwacht.


Wat jammer van je punten!

Volgens mij moet je zaterdag bij mij in de ring rijden

lucifertje

Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:12

vec schreef:
lucifertje schreef:
Nou ik ben weer klaar. Losrijdne ging heel goed. Eerste proef echt gereden voor wat ik waard ben. Heel aantal 7ens gereden maar Mn verruimingen zijn ‘afgestraft’ met 4en. Dit heeft mij 10pnt gekost 2de proef hadden we beide de pijp leeg en ging het echt niet meer. Proef veel slordiger gereden en veel minder impuls maar wel dezelfde punten al met al ben ik welke echt heel tevreden maar ik had in de eerste proef eigenlijk wel een WP verwacht.


Wat jammer van je punten!

Volgens mij moet je zaterdag bij mij in de ring rijden


Leuk! Moet om 12.15 zaterdag. Ach weet je, Briljant is geen specataculaire beweger maar hij loopt wel correct in de aanleuning. Alleen verlies ik de impuls en dan ziet het er voor het oog sloom uit.

Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:36

Nou wij hebben voor vandaag de helft er op zitten... eerste proef ging echt super mega extreem slecht, sterker nog; een verliespunt... en 2 e proef bijna 40 punten meer dus dat maakt t iets goed... zo nog springen en dan zit t erop voor vandaag

_Charlot
Berichten: 1265
Geregistreerd: 19-09-13

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 20:07

Ook ik heb alles weer op stal staan.

Mijn Z1 merrie kon de spanning niet kwijt, wat zorgde voor onrust, toch een winstpunt gereden. 209,5 en 194,5.

Mijn ZZlicht paard liep heerlijk vandaag, 221 en een 4e prijs van de 19. Zeer tevreden :o

Op naar morgen :D

lucifertje

Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 21:44

Adrienne93 schreef:
Nou wij hebben voor vandaag de helft er op zitten... eerste proef ging echt super mega extreem slecht, sterker nog; een verliespunt... en 2 e proef bijna 40 punten meer dus dat maakt t iets goed... zo nog springen en dan zit t erop voor vandaag


Oei dat is wel heel zuur, hoe komt het? Gelukkig je 2de proef wel goed gereden! Veel succes met het springen?

Goed gedaan Lotte, daar mag je echt wel trots op zijn!

Btw, wat vinden jullie van de prijzen voor de consumpties? Ik vind ze schrikbarend hoog met name voor de thee en koffie. Hierdoor nemen wij nu maar zelf bovenstaand mee.

Anoniem

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 22:01

Wat zijn de prijzen?

_Charlot
Berichten: 1265
Geregistreerd: 19-09-13

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 22:08

Ik dacht, munten €1,10 per stuk, dat valt mee.

Totdat je voor een glas fris of koffie, 2 munten moest betalen!!!

Anoniem

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 22:17

Als het de koffie dan niet in een plastic bekertje zit is het nog wel oké.

lucifertje

Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 22:39

vec schreef:
Als het de koffie dan niet in een plastic bekertje zit is het nog wel oké.


Helaas is dat dus wel het geval. Thee idem, is zo’n 150ml bekertje waarna je na na het hengelen met je theezakje nog de helft overhoudt. Dure 2.20€.

_lotteeee schreef:
Ik dacht, munten €1,10 per stuk, dat valt mee.

Totdat je voor een glas fris of koffie, 2 munten moest betalen!!!


Ja idd! Zou ook echt wel meer besteden als het niet zo verrekte duur zou zijn.

Spenk
Berichten: 21744
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 22:40

Hier ook niet fijn gereden.Mijn paard was echt heeel erg bang. Hij is onderweg naar de ring nog boven op mijn voorlezer gesprongen :oo

Anoniem

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 22:50

Kost een biertje of een wijntje dan 3 munten?

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Almelose Ruiterdagen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 23:00

Koffie en thee is toch 1 munt? En dan bier en fris 2 en wijn 3?

lucifertje

Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 23:01

vec schreef:
Kost een biertje of een wijntje dan 3 munten?


Dacht van wel.

Liselot schreef:
Koffie en thee is toch 1 munt? En dan bier en fris 2 en wijn 3?


Noop, koffie/thee echt 2 munten. Moest 6 munten afgeven voor 2 thee en 1 ice tea

Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 23:07

lucifertje schreef:
Adrienne93 schreef:
Nou wij hebben voor vandaag de helft er op zitten... eerste proef ging echt super mega extreem slecht, sterker nog; een verliespunt... en 2 e proef bijna 40 punten meer dus dat maakt t iets goed... zo nog springen en dan zit t erop voor vandaag


Oei dat is wel heel zuur, hoe komt het? Gelukkig je 2de proef wel goed gereden! Veel succes met het springen?

Goed gedaan Lotte, daar mag je echt wel trots op zijn!

Btw, wat vinden jullie van de prijzen voor de consumpties? Ik vind ze schrikbarend hoog met name voor de thee en koffie. Hierdoor nemen wij nu maar zelf bovenstaand mee.



Mega veel spanning en stress en t niet kwijt kunnen, kwam piafferend, steigerend en galopperend langs de banen om bij t losrijden te komen. En daarbij een super strenge jury, dat werkt dan ook niet mee maar goed, de wereld vergaat gelukkig niet door mijn verliespunt

Springen heel goed! Eerste parcours 7e en 2 e parcours een 18e prijs. Hoop finale te mogen rijden maar nog geen idee.