CHIO Rotterdam 2018

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

CHIO Rotterdam 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-18 22:28

21-22-23-24 Juni is het weer zo ver. Het CHIO in Rotterdam. Dit keer de 70ste keer, een flinke mijlpaal dus!

http://m.chio.nl/nl/over-het-chio/over- ... vyUHmJNeEc

Er zijn shows en wedstrijden, in zowel springen als dressuur. Ook is er elk jaar een show met theater die wordt verzorgd door Hofplein Rotterdam. Óók is er natuurlijk weer de kür op muziek. En natuurlijk de landenwedstrijd springen, en nog veel meer!

Zelf ga ik al vijf jaar op een rij.

Zijn er meer mensen die dit weekend (of losse dagen) komen?

Ik kom gegarandeerd op vrijdag avond/middag. Mocht ik een vrijkaartjes krijg zoals voorgaande jaren ben ik er Derest van het weekend ook te vinden.

Ik dacht het is misschien wel leuk om te kijken wie er gaan, en wie weet komen er nog leuke ontmoetingen die uitgroeien tot een vriendschap etc :D

Een koude trui, is geen goede trui.


Anoniem

Re: CHIO Rotterdam 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 18:48

Ik was precies op zoek naar een topic als deze.

Ben er nog nooit geweest en overweeg om te gaan. Zag ook een vip arrangement. Weet iemand wat dat precies inhoud? Is dat voor alle dagen? En moet je dan ook netjes gekleed in een jurkje met hoedje (las ik ergens)? Ben dus gewoon benieuwd wat VIP precies in houd en welke voordelen het heeft?
Kan er verder niets over vinden.
Iemand die het mij vertellen kan?

J508

Berichten: 490
Geregistreerd: 05-02-09
Woonplaats: Utrecht

Re: CHIO Rotterdam 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 18:53

Landenwedstrijd springen is wel verplaatst naar de zondag TS (weet niet of je daarom sowieso vrijdag er zou zijn maar dan kan je daar rekening mee houden).

Het vip arrangement ken ik niet maar ik betwijfel dat je per se enorm netjes gekleed moet.

Ik ga sowieso in het weekend, vrijdag moet ik nog even kijken.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: CHIO Rotterdam 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-18 19:16

O fijn! Ja wilde voor het springen gaan. Vip is denk ik bij de tribune waar je hapjes krijgt en goed op een stoel kan zitten en niet echt een tribune. En niet iedereen loopt daar chique bij, echt niet.

Een koude trui, is geen goede trui.

bente_sat
Berichten: 483
Geregistreerd: 20-02-11
Woonplaats: goudswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 12:00

Zal eens even nieuw leven im dit topic brengen!

Ik ben lid van de jockeyclub en ontvang een bandje waarmee je toegang krijgt tot een stuk tribune bij de Rotterdam piste dus ik zal 4 dagen aanwezig zijn *\o/*

Heb er zin in, vooral omdat we dit jaar ook eindelijk toegang hebben tot de kür!

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: CHIO Rotterdam 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-18 14:00

Die had ik vorig jaar. Ga dit jaar zondag en vrijdag :)

Een koude trui, is geen goede trui.

Nynkefleur

Berichten: 388
Geregistreerd: 17-12-16
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: CHIO Rotterdam 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 16:51

Ik ga dit jaar alleen zondag, kijken bij de zuidholland cup. Verder gewoon wat over het terrein struinen.

MirteJW
Berichten: 7
Geregistreerd: 11-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 12:24

Ik ga dit jaar voor het eerst. Kan iemand mij uitleggen hoe het parkeren werkt? Kan je met meerdere personen op vertoon van 1 parkeerkaart met de bus naar het terrein? Wij gaan namelijk met meerdere in 1 auto. Kan niet voldoende informatie op de website vinden..

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: CHIO Rotterdam 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-18 12:33

Ik weet alleen dat veel mensen parkeerden in de straten in de omgeving.

Een koude trui, is geen goede trui.

__nina

Berichten: 2772
Geregistreerd: 28-01-09

Re: CHIO Rotterdam 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 12:37

Ik ben er dit jaar weer als vrijwilliger donderdag, vrijdag en zaterdag!
Altijd weer een gezellig evenement. Het wordt alweer mijn 6e keer als vrijwilliger!

Brum, Beau & Lizzy

__nina

Berichten: 2772
Geregistreerd: 28-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 12:38

Trui schreef:
Ik weet alleen dat veel mensen parkeerden in de straten in de omgeving.

Daar controleert de politie wel dus je moet dan wel zorgen dat hij niet op een plek staat waar het niet mag

Brum, Beau & Lizzy

lideli

Berichten: 2439
Geregistreerd: 21-03-10

Re: CHIO Rotterdam 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 12:47

Ook ik ben erbij!

Ik ben vrijwilliger op het stallingsterrein van woensdag t/m vrijdag.
Vorig jaar was ik er een hele week :)

Jord

Berichten: 1561
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Betuwe

Re: CHIO Rotterdam 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 13:44

Parkeren is op Beverwaard en daar is per auto 1 parkeerkaart voor nodig, welke online of aan de kassa is te kopen. Daarvandaan wordt je met de bus naar het terrein gebracht. Het is praktisch onmogelijk om bij het CHIO terrein te parkeren.

xsensibel

Berichten: 1463
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 13:51

Ik ga vrijdag. Heb vip kaartjes *\o/*

❥ Esprit


Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: CHIO Rotterdam 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-18 14:51

Mag ik mee :+

Een koude trui, is geen goede trui.

Urbiezira

Berichten: 2918
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: CHIO Rotterdam 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 18:08

Ik weet niet of jullie hier ook last van hebben...vorig jaar naar Chio geweest, online kaartjes gekocht en m'n telefoonnummer achter moeten laten.

Dit jaar ga ik niet vanwege een scriptie die ik moet inleveren, en nu werd ik vanochtend ge-sms't door Rob Ehrens (ja, een geautomatiseerde versie dan) die vraagt of ik niet kaartjes wil kopen. Dacht eerst dat het spam was dus schrok me rot. Nu net werd ik gebeld!! Zogenaamd ook Rob Ehrens die vraagt of ik naar Chio kom, maar is overduidelijk een bandje. Heb direct opgehangen.

Ik ben hier zó niet van gediend! Hebben jullie dit ook gekregen?

siepenteun
Berichten: 985
Geregistreerd: 10-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 18:15

Urbiezira schreef:
Ik weet niet of jullie hier ook last van hebben...vorig jaar naar Chio geweest, online kaartjes gekocht en m'n telefoonnummer achter moeten laten.

Dit jaar ga ik niet vanwege een scriptie die ik moet inleveren, en nu werd ik vanochtend ge-sms't door Rob Ehrens (ja, een geautomatiseerde versie dan) die vraagt of ik niet kaartjes wil kopen. Dacht eerst dat het spam was dus schrok me rot. Nu net werd ik gebeld!! Zogenaamd ook Rob Ehrens die vraagt of ik naar Chio kom, maar is overduidelijk een bandje. Heb direct opgehangen.

Ik ben hier zó niet van gediend! Hebben jullie dit ook gekregen?


Ja hier ook een paar minuten geleden gebeld, kreeg alleen voicemail. Erg vervelend!

Urbiezira

Berichten: 2918
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 18:31

siepenteun schreef:
Urbiezira schreef:
Ik weet niet of jullie hier ook last van hebben...vorig jaar naar Chio geweest, online kaartjes gekocht en m'n telefoonnummer achter moeten laten.

Dit jaar ga ik niet vanwege een scriptie die ik moet inleveren, en nu werd ik vanochtend ge-sms't door Rob Ehrens (ja, een geautomatiseerde versie dan) die vraagt of ik niet kaartjes wil kopen. Dacht eerst dat het spam was dus schrok me rot. Nu net werd ik gebeld!! Zogenaamd ook Rob Ehrens die vraagt of ik naar Chio kom, maar is overduidelijk een bandje. Heb direct opgehangen.

Ik ben hier zó niet van gediend! Hebben jullie dit ook gekregen?


Ja hier ook een paar minuten geleden gebeld, kreeg alleen voicemail. Erg vervelend!


Jeetje...Ik kreeg zojuist nog een sms. Wil eigenlijk wel even melden bij CHIO dat ik deze manier van reclame maken niet geslaagd vind....

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Re: CHIO Rotterdam 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 18:40

3 sms en 1 x gebeld...heel irritant

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

Urbiezira

Berichten: 2918
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 18:43

Ik heb ze een nette mail gestuurd met mijn klacht. Ben ik normaal niet zo van, maar wilde het nu toch wel doen. Ik vind dat het in deze tijd, met de AVG en de focus die er ligt in de media op spam, niet een gepaste manier van communiceren met je klanten.

bente_sat
Berichten: 483
Geregistreerd: 20-02-11
Woonplaats: goudswaard

Re: CHIO Rotterdam 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 22:03

Jaa, echt belachelijk. Wij hebben met de vereniging ook een klacht ingediend want dat bellen en smsen is verschrikkelijk irritant

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: CHIO Rotterdam 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-18 22:26

Weet iemand trouwens of er ergens plattegrond is van de zitvakken? Ja leuk vak A maar waar is dat dan?!

Een koude trui, is geen goede trui.

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Re: CHIO Rotterdam 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:41

Als je naar het tickets bestellen menu gaat, staat erboven een zinnetje met hier klikken voor een plattegrond.

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-18 14:42

WoW... dus met ongenummerd mag je op de grote tribune en met genummerd niet :/

Een koude trui, is geen goede trui.

lotte002

Berichten: 1528
Geregistreerd: 29-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 08:42

wij gaan dit jaar voor het eerst, via facebook kaartjes gewonnen voor morgen *\o/* , weet iemand wat voor soort tribunes het InterChem Arena heeft is dit overdekt of niet ?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers