Instructiedagen Brabant / midden Nederland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annenas

Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Instructiedagen Brabant / midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-17 14:34

Hoi allemaal!

Ik wil van de zomer graag met mijn paard een weekend/midweek/week naar een soort instructiedagen.
Nu heb ik na wat zoeken de KNHS instructiedagen en paard en ruiter instructiedagen gevonden, deze zijn helaas voor mij allemaal erg ver weg (met trailer 2 uur rijden of meer, waar ik mijn paard niet gelukkig mee ga maken :Y) )
Ik vroeg me af of jullie misschien een soort gelijk iets weten wat meer in midden/zuid Nederland zit.

create your own sunshine


xEline

Berichten: 1584
Geregistreerd: 10-06-06
Woonplaats: onbewoond eiland

Re: Instructiedagen Brabant / midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 14:37

Ik lees mee! Ik wil ook erg graag. Ik ben een volwassen ruiter met een pony en weet niet of ik tussen de knhs instructie dagen pas, anders is de knhs voor mij wel een optie. Waar kom je vandaan?

Why do we close our eyes when we sleep, when we cry, when we imagine, when we kiss?
Because the most beautiful thing in the world is unseen.

Annenas

Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Re: Instructiedagen Brabant / midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-17 14:42

Ik kom bij Breda uit de buurt. Ik ben zelf 22 en heb een paard. Met pony lijkt me inderdaad bij de knhs instructieweken dat je als volwassenen tussen de kinderen komt, lijkt me niet erg leuk dan! Waar kom jij vandaan?

create your own sunshine


xEline

Berichten: 1584
Geregistreerd: 10-06-06
Woonplaats: onbewoond eiland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 09:40

Annenas schreef:
Ik kom bij Breda uit de buurt. Ik ben zelf 22 en heb een paard. Met pony lijkt me inderdaad bij de knhs instructieweken dat je als volwassenen tussen de kinderen komt, lijkt me niet erg leuk dan! Waar kom jij vandaan?


Zouden ze je tussen de kinderen plaatsen denk je? Ik ben 25 jaar en kom bij Utrecht vandaan. Ik ga van de week eens even googelen.

Why do we close our eyes when we sleep, when we cry, when we imagine, when we kiss?
Because the most beautiful thing in the world is unseen.

ual_95

Berichten: 653
Geregistreerd: 08-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 09:59

xEline schreef:
Ik lees mee! Ik wil ook erg graag. Ik ben een volwassen ruiter met een pony en weet niet of ik tussen de knhs instructie dagen pas, anders is de knhs voor mij wel een optie. Waar kom je vandaan?


Ik ben dit jaar als volwassene op een E-pony bij de instructieweken geweest, en werd gewoon bij de volwassenen gezet hoor! Een groepsgenoot had haar D-pony meegenomen. Je wordt ingedeeld op leeftijd. Zo zijn er ook kinderen met een groot paard die gewoon tussen de pony's lopen.

We are not makers of history. We are made by history.

Silly_Woman

Berichten: 1664
Geregistreerd: 27-10-04
Woonplaats: In het mooie Brabant!

Re: Instructiedagen Brabant / midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 10:05

Ik heb de wens om volgend jaar zomer Liesbeth Jorna te laten komen naar Kaatsheuvel om daar een 3, 4 of 5 day intensive te houden.
(Zij is van www.sporthorsemanshipunited.nl )

Ik kan de accomodatie huren bij de rijvereniging.

Moet alleen nog genoeg mensen verzamelen ;)

Dus als daar animo voor is, hoor ik het graag! :)

We always try to do our best for our horses :)

Annenas

Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-17 21:44

ual_95 schreef:
xEline schreef:
Ik lees mee! Ik wil ook erg graag. Ik ben een volwassen ruiter met een pony en weet niet of ik tussen de knhs instructie dagen pas, anders is de knhs voor mij wel een optie. Waar kom je vandaan?


Ik ben dit jaar als volwassene op een E-pony bij de instructieweken geweest, en werd gewoon bij de volwassenen gezet hoor! Een groepsgenoot had haar D-pony meegenomen. Je wordt ingedeeld op leeftijd. Zo zijn er ook kinderen met een groot paard die gewoon tussen de pony's lopen.


Oh echt? Dacht dat er alleen naar pony of paard gekeken werd, dan neem ik het terug wat ik zei :)

create your own sunshine

Annenas

Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-17 21:47

Silly_Woman schreef:
Ik heb de wens om volgend jaar zomer Liesbeth Jorna te laten komen naar Kaatsheuvel om daar een 3, 4 of 5 day intensive te houden.
(Zij is van http://www.sporthorsemanshipunited.nl )

Ik kan de accomodatie huren bij de rijvereniging.

Moet alleen nog genoeg mensen verzamelen ;)

Dus als daar animo voor is, hoor ik het graag! :)


Kaatsheuvel is lekker dichtbij voor mij! Ben benieuwd hoe je het voor je ziet, misschien heb ik dan wel interesse :)

create your own sunshine

Silly_Woman

Berichten: 1664
Geregistreerd: 27-10-04
Woonplaats: In het mooie Brabant!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 22:47

Annenas schreef:
Silly_Woman schreef:
Ik heb de wens om volgend jaar zomer Liesbeth Jorna te laten komen naar Kaatsheuvel om daar een 3, 4 of 5 day intensive te houden.
(Zij is van http://www.sporthorsemanshipunited.nl )

Ik kan de accomodatie huren bij de rijvereniging.

Moet alleen nog genoeg mensen verzamelen ;)

Dus als daar animo voor is, hoor ik het graag! :)


Kaatsheuvel is lekker dichtbij voor mij! Ben benieuwd hoe je het voor je ziet, misschien heb ik dan wel interesse :)



Ik heb nog geen mega geweldige indeling.
Maar onze wei is op 1,5e km afstand van de Rijbaan en we kunnen losse weitjes maken zodat de paarden kunnen overnachten.

Verder zou er bij mijn schoonouders overnacht kunnen worden voor de mensen die niet op en neer willen/kunnen reizen.

De indeling wat er wanneer gebeurd is afhankelijk van de mensen/wensen. Er is springmateriaal aanwezig, een 20x70 binnenbaan, een 30x80 buitenbaan en Een groot grasveld waar mits het weer het toelaat op gereden mag worden)

Maar geloof dat er max 6 mensen in de groep mogen. Dus zou moeten kijken of het dan betaalbaar wordt/blijft

We always try to do our best for our horses :)

Annenas

Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-17 09:59

Silly_Woman schreef:
Annenas schreef:

Kaatsheuvel is lekker dichtbij voor mij! Ben benieuwd hoe je het voor je ziet, misschien heb ik dan wel interesse :)



Ik heb nog geen mega geweldige indeling.
Maar onze wei is op 1,5e km afstand van de Rijbaan en we kunnen losse weitjes maken zodat de paarden kunnen overnachten.

Verder zou er bij mijn schoonouders overnacht kunnen worden voor de mensen die niet op en neer willen/kunnen reizen.

De indeling wat er wanneer gebeurd is afhankelijk van de mensen/wensen. Er is springmateriaal aanwezig, een 20x70 binnenbaan, een 30x80 buitenbaan en Een groot grasveld waar mits het weer het toelaat op gereden mag worden)

Maar geloof dat er max 6 mensen in de groep mogen. Dus zou moeten kijken of het dan betaalbaar wordt/blijft


Aah oke! Ik zou met mijn paard dan sowieso op en neer rijden, buiten overnachten is ie niet gewend en hij is niet verkeersmak. En t is voor mij een kwartiertje met auto en trailer.

create your own sunshine

Silly_Woman

Berichten: 1664
Geregistreerd: 27-10-04
Woonplaats: In het mooie Brabant!

Re: Instructiedagen Brabant / midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:53

Dat kan natuurlijk ook prima :)

We always try to do our best for our horses :)

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Re: Instructiedagen Brabant / midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 15:31

www.sintels.nl heeft een ontzettend leuk instructiekamp. Is vanaf 12 jaar, maar de lesgroepen worden ingedeeld naar leeftijd.


Seltje

Berichten: 3306
Geregistreerd: 25-05-10
Woonplaats: Antwerpen

Re: Instructiedagen Brabant / midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 16:12



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers