Horse Event 2017!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fenia

Berichten: 1155
Geregistreerd: 21-06-10
Woonplaats: Fryslân

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 17:45

Ik ben zaterdag op horse event! Had 2 vrijkaartjes gewonnen dus ben heel benieuwd! Stond ook op de reservelijst voor de proefgerichte/wedstrijdspanning clinic, maar hier zijn geen uitvallers, dus ik ga er gewoon een gezellig leuk dagje van maken. :D Leuk ook dat er zo veel bokkers met hun paarden aanwezig zijn!

Vladimir (v. Optimist, Mv. Burggraaf)~verkocht
Sjouke fan 't Zand (Tije 401 x Jakob 302)
Ball Alley Boy, aka Baileys

Fenia

Berichten: 1155
Geregistreerd: 21-06-10
Woonplaats: Fryslân

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:47

Yes!

Vladimir (v. Optimist, Mv. Burggraaf)~verkocht
Sjouke fan 't Zand (Tije 401 x Jakob 302)
Ball Alley Boy, aka Baileys

Fenia

Berichten: 1155
Geregistreerd: 21-06-10
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 16:18

Had kaartjes voor vandaag, Zou met 2 vriendinnen en mn zusje gaan. Toen we vanochtend kregen te horen dat het niet door gaat snel met 1 vriendin voor morgen besteld. Nou wil mijn zusje en die vriendin ook nog wel heel graag mee maar helaas uitverkocht.. iemand hier die nog een of 2 kaartjes over heeft?

Vladimir (v. Optimist, Mv. Burggraaf)~verkocht
Sjouke fan 't Zand (Tije 401 x Jakob 302)
Ball Alley Boy, aka Baileys

Fenia

Berichten: 1155
Geregistreerd: 21-06-10
Woonplaats: Fryslân

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:47

Vandaag een ontzettend leuke dag gehad! De paden lagen er super bij alleen was het overal wel vreselijk druk, vooral bij de kraampjes. We kwamen pas 12 uur aan en hebben toen nog 3 kwartier in de file gestaan naar het parkeerterrein. Eenmaal daar ging het super snel en waren we binnen 20 minuten binnen. Na de laatste show ( wat was dat gaaf zeg!) nog ff langs de kraampjes gegaan en rond kwart voor 7 weer naar buiten gegaan. Toen was het heel rustig en konden zo de bus in en daarna zo van het parkeerterrein af rijden. Heb een ontzettend mooie frontriem gekocht waar ik echt in love mee ben en nog een leuke rijbroek voor een mooie prijs kunnen kopen. En natuurlijk weer een super dag gehad!

Vladimir (v. Optimist, Mv. Burggraaf)~verkocht
Sjouke fan 't Zand (Tije 401 x Jakob 302)
Ball Alley Boy, aka Baileys

Fenia

Berichten: 1155
Geregistreerd: 21-06-10
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 23:03

Schoentje schreef:
Ik heb een fijn weekend gehad. Erg gezellig, veel enthousiast publiek en de saamhorigheid onder de medewerkers en clinicgevers is enorm.
Ik heb er dan ook enorm respect voor hoe hard ze hebben gewerkt om het zondag alsnog door te laten gaan. Een afgelasting besluit je niet zomaar als je bedenkt hoeveel stress dat geeft, hoe groot de financiële strop dan is en hoeveel mensen je teleur moet stellen. Ik vind dan ook dat ze het heel goed hebben opgelost door de betaalde kaarten terug te betalen en de mensen met gekregen vrijkaarten kaartjes voor volgend jaar aan te bieden. Ze konden nou eenmaal niet meer mensen op het terrein toelaten.
Dat er dan mensen zijn die een vergoeding vragen omdat ze al onderweg waren, omdat papa een dag vrij had genomen en omdat ze nu voor de zondag geen kaarten konden krijgen en ze met teleurgestelde kinderen zaten, is dan ook echt lachwekkend en heeft aan dat zulke mensen ook echt geen flauw idee hebben wat het inhoudt om een evenement van dat formaat te organiseren!

Ikzelf heb clinics en demo's gegeven, een springclinic in de springpiste op vrijdagochtend, op zondagmiddag in de Bitpiste samen met Rob Ehrens en ik hen zelfs meegereden met een Trec demo. Heeft daar toevallig iemand foto's van? Ik ben van dit jaar helaas nog heel weinig foto's tegengekomen.


Mag ik vragen waar je deze info vandaan hebt? Ik had 2 vrijkaarten voor de zaterdag maar heb hier niks over kunnen vinden.

Vladimir (v. Optimist, Mv. Burggraaf)~verkocht
Sjouke fan 't Zand (Tije 401 x Jakob 302)
Ball Alley Boy, aka Baileys


Fenia

Berichten: 1155
Geregistreerd: 21-06-10
Woonplaats: Fryslân

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 09:19

Ik heb ook codes gekregen via bit, alleen geen enkele mail van hun gekregen helaas :(

Vladimir (v. Optimist, Mv. Burggraaf)~verkocht
Sjouke fan 't Zand (Tije 401 x Jakob 302)
Ball Alley Boy, aka Baileys

Fenia

Berichten: 1155
Geregistreerd: 21-06-10
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 16:44

Peerke_ schreef:
Iedereen die een code heeft verzilverd voor zaterdag zou een e-mail moeten krijgen.
Je hebt bij je bestelling (van 0 euro) een e-mail adres doorgegeven om de kaartjes naar toe te sturen en al die adressen hebben (als het goed is) een e-mail gekregen. Check dus ook even je spam map.
Je krijgt de e-mail via ticketpoint en niet via degene of het bedrijf waar je de code van hebt gekregen.

Heb je een code gekregen en die niet verzilverd? Dan zijn jouw gegevens dus ook niet bekend.
Maar.. niet verzilverd, was sowieso geen toegang.


Oh dankjewel! hij stond bij mij in de ongewenste mail! Wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb om daar in te kijken. Nou heb ik in ieder geval een geldig excuus om volgend jaar weer te gaan :D

Vladimir (v. Optimist, Mv. Burggraaf)~verkocht
Sjouke fan 't Zand (Tije 401 x Jakob 302)
Ball Alley Boy, aka Baileys

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers