Horse Event 2017!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ninetales
Berichten: 42
Geregistreerd: 29-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 09:54

Misschien een domme vraag maar heb je ook korting als je lid ben van de fnrs? 2 jaar geleden wel zag ik maar kan het nu niet vinden

Ninetales
Berichten: 42
Geregistreerd: 29-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 09:23

Jeetje heftig hoor. Ik denk ook dat het morgen niet door kan gaan.
Als ik zo naar de stallen kijk gok ik dat heel veel mensen hun paarden daar nu weg gaan halen. (Zou ik ook doen) Zelfs als ze het terrein nog een beetje begaanbaar krijgen betwijfel ik of al die mensen weer terug komen met hun paarden.

Ninetales
Berichten: 42
Geregistreerd: 29-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 13:15

Buxy schreef:
Ik had vrijkaarten voor vandaag.. Kan ik die op één of andere manier nog omboeken naar morgen?

Ik denk het niet want morgen is uitverkocht

Ninetales
Berichten: 42
Geregistreerd: 29-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 21:54

A_nnee schreef:
Heeft er toevallig iemand foto's van de shetlanders in het Rassen Defilé (vrijdag en zondag)? :)

Ik heb zondag naar het rassen Defilé gekeken en heb foto's en 1 of 2 filmpjes gemaakt
Ik heb volgens mij ook foto's waar de Shetlanders opstaan. Ik zal morgen kijken hoe ik ze hierop kan krijgen. Of je mag me ook een Pb met je e mail sturen dan stuur ik de filmpjes waar als het goed is alle paarden op staan en de foto's die ik heb.


Ninetales
Berichten: 42
Geregistreerd: 29-09-15

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 22:11

Mijn dochter en ik hebben gisteren een heerlijke dag gehad en veel shows gezien. We zijn er met de trein heen gegaan zodat we geen last van parkeerproblemen hadden. Waren wel lang onderweg maar maakt niet uit het was het waard.
We begonnen met iets van vrijheidsdressuur met een fries en een hele leuke shet. Verder hebben we naar het rassen defilé gekeken. Erg leuk al die rassen die voorbij kwamen. Ook hebben we genoten van Pura Raza Espanola erg leuk zoiets had ik nog nooit gezien.
Daarna hebben we vol verbazing naar het eventing team gekeken erg leuk zo door al die bakken heen.
Ook de kannonen en wapens in het veld vonden we geweldig om te kijken na afloop zijn we nog even met deze mannen op de foto gegaan.
Tussendoor hebben we nog wat stukjes van shows gezien. En natuurlijk hebben we nog even langs de stands gelopen.
De eindshow hebben we helaas gemist de laatste shuttle bus naar station Ermelo ging om 19.00 uur en we durfde niet het risico te nemen dat iedereen die laatste bus wilde en hij vol zou zijn.
Heb deze dag veel foto's met mijn telefoon gemaakt maar als ik volgend jaar weer ga neem ik mijn gewone camera mee die maakt toch een stuk betere foto's

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker