Horse Event 2017!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_Jeanine_x

Berichten: 9085
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 11:09

Kyrkelover, jou ben ik ook nog tegen gekomen te paard. Maar wat en waar dat was geen idee :+

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9301
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 11:11

Afbeelding
Als volbloed arabier was Derham overigens niet onder de indruk van al die zingende en dansende kids op het liedje van ik geloof ik en mijn pony.

Gub
Berichten: 424
Geregistreerd: 01-10-08
Woonplaats: Westerkwartier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 11:32

Wij hebben ook een super leuke dag gehad gister.

Ook nog iets gekregen waarvan ik niet weet wat het is. En ik weet ook niet meer in welk tasje het zat.
Wie kan mij helpen?

Wat is dit? :) :)

Afbeelding

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 11:36

Zit een boekje bij. Soort luzerne in elkaar geperst ofzo

bruceandnoon
Berichten: 907
Geregistreerd: 30-01-10
Woonplaats: Beemster

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 11:40

Ik vond overigens de clinic van Bastiaan de Recht ook hartstikke interessant. Wij zaten al klaar op de tribune voor de "grote Britt en Esra show" die daarna kwam dus ik had het geluk dat mijn dochter hier wel naar wilde kijken. Alleen verstond ik er geen klap van vanwege al het geroezemoes op de tribunes van de mensen die alvast een plekje zochten voor B en E. Jammer vond ik maar het was sowieso mooi om naar te kijken ( ook naar hem trouwens haha)

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 11:42

Twee Boktreporters hebben Bastiaan geïnterviewd gisteren. Dat komt als het goed is ergens deze of volgende week online :j
Zeker interessant en ook nog eens een ontzettend open en vriendelijke man. Hij heeft echt passie voor wat hij doet.

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 11:46

Ik heb een fijn weekend gehad. Erg gezellig, veel enthousiast publiek en de saamhorigheid onder de medewerkers en clinicgevers is enorm.
Ik heb er dan ook enorm respect voor hoe hard ze hebben gewerkt om het zondag alsnog door te laten gaan. Een afgelasting besluit je niet zomaar als je bedenkt hoeveel stress dat geeft, hoe groot de financiële strop dan is en hoeveel mensen je teleur moet stellen. Ik vind dan ook dat ze het heel goed hebben opgelost door de betaalde kaarten terug te betalen en de mensen met gekregen vrijkaarten kaartjes voor volgend jaar aan te bieden. Ze konden nou eenmaal niet meer mensen op het terrein toelaten.
Dat er dan mensen zijn die een vergoeding vragen omdat ze al onderweg waren, omdat papa een dag vrij had genomen en omdat ze nu voor de zondag geen kaarten konden krijgen en ze met teleurgestelde kinderen zaten, is dan ook echt lachwekkend en heeft aan dat zulke mensen ook echt geen flauw idee hebben wat het inhoudt om een evenement van dat formaat te organiseren!

Ikzelf heb clinics en demo's gegeven, een springclinic in de springpiste op vrijdagochtend, op zondagmiddag in de Bitpiste samen met Rob Ehrens en ik hen zelfs meegereden met een Trec demo. Heeft daar toevallig iemand foto's van? Ik ben van dit jaar helaas nog heel weinig foto's tegengekomen.

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 12:07

Schoentje schreef:
Ik heb een fijn weekend gehad. Erg gezellig, veel enthousiast publiek en de saamhorigheid onder de medewerkers en clinicgevers is enorm.
Ik heb er dan ook enorm respect voor hoe hard ze hebben gewerkt om het zondag alsnog door te laten gaan. Een afgelasting besluit je niet zomaar als je bedenkt hoeveel stress dat geeft, hoe groot de financiële strop dan is en hoeveel mensen je teleur moet stellen. Ik vind dan ook dat ze het heel goed hebben opgelost door de betaalde kaarten terug te betalen en de mensen met gekregen vrijkaarten kaartjes voor volgend jaar aan te bieden. Ze konden nou eenmaal niet meer mensen op het terrein toelaten.
Dat er dan mensen zijn die een vergoeding vragen omdat ze al onderweg waren, omdat papa een dag vrij had genomen en omdat ze nu voor de zondag geen kaarten konden krijgen en ze met teleurgestelde kinderen zaten, is dan ook echt lachwekkend en heeft aan dat zulke mensen ook echt geen flauw idee hebben wat het inhoudt om een evenement van dat formaat te organiseren!

Ikzelf heb clinics en demo's gegeven, een springclinic in de springpiste op vrijdagochtend, op zondagmiddag in de Bitpiste samen met Rob Ehrens en ik hen zelfs meegereden met een Trec demo. Heeft daar toevallig iemand foto's van? Ik ben van dit jaar helaas nog heel weinig foto's tegengekomen.


Je verwoord het perfect!
Volgens mij stond ik voor de regen te schuilen toen jij je paard aan het wassen was zaterdag.
Zat op de bruine Spanjaard.

jonneke1981
Berichten: 443
Geregistreerd: 18-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 12:08

Ik heb wat gemist aan de mooie foto's te zien!

Gub
Berichten: 424
Geregistreerd: 01-10-08
Woonplaats: Westerkwartier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 12:13

JoycexEnya schreef:
Zit een boekje bij. Soort luzerne in elkaar geperst ofzo


Dankje! Kon het bijbehorende boekje ook niet meer terug vinden tussen alle folders ;)
Ga nog even goed zoeken!

SeaSide

Berichten: 2307
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 12:19

Echt ontzettend genoten van de polocross clinic, nog nooit heb ik met Jack een clinic gedaan op een evenement maar wat een leuke ervaring!!

Clinic was ook echt heel erg leuk georganiseerd :j .

Jack deed super zijn best, en uiteindelijk konden we zelfs een doelpunt scoren :)F .

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 12:55

Kelly_Taco schreef:
Je verwoord het perfect!
Volgens mij stond ik voor de regen te schuilen toen jij je paard aan het wassen was zaterdag.
Zat op de bruine Spanjaard.


Ja klopt! Hoiiii :wave:

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 13:26

SeaSide schreef:
Echt ontzettend genoten van de polocross clinic, nog nooit heb ik met Jack een clinic gedaan op een evenement maar wat een leuke ervaring!!

Clinic was ook echt heel erg leuk georganiseerd :j .

Jack deed super zijn best, en uiteindelijk konden we zelfs een doelpunt scoren :)F .

[ [url=m/4rSIeq.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/P3Lmcl.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/VgFaXL.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zou je me misschien de middelste foto kunnen door sturen. Daar staat Spark leuk op

SeaSide

Berichten: 2307
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 13:47

speedfiets_2 schreef:
SeaSide schreef:
Echt ontzettend genoten van de polocross clinic, nog nooit heb ik met Jack een clinic gedaan op een evenement maar wat een leuke ervaring!!

Clinic was ook echt heel erg leuk georganiseerd :j .

Jack deed super zijn best, en uiteindelijk konden we zelfs een doelpunt scoren :)F .

[ [url=m/4rSIeq.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/P3Lmcl.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/VgFaXL.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zou je me misschien de middelste foto kunnen door sturen. Daar staat Spark leuk op


Natuurlijk, ik heb ook een paar filmpjes o.a toen ons team scoorde enz stuur je mail adres maar even dan mail ik alles waar spark op staat door :j (kwaliteit is alleen niet op alle foto's even goed omdat het binnen was).

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 13:48

Ik kon vrijkaarten krijgen voor gisteren.. En krijg mijn geld van zaterdag terug!! Top! :D
Vond het aanbod helaas bijzonder matig! Maar dochterlief genoot..Dat telt!!

lobkewikjem

Berichten: 258
Geregistreerd: 27-02-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 17:57

LoveUggs schreef:
Is er een bokker die mee heeft gedaan aan een van deze clinics?
Als het goed is ben ik vandaag bij al deze clinics geweest..

Gebruik van wapens te paard | Bit Piste | | 10:00u - 10:30u
Het effect van hulpen | Bit Piste | | 10:45u - 11:15u
Mennen op muziek: marathon met vier Friese aanspanningen | AERES MBO Barneveld Piste | | 11:25u - 11:55u
Reining: western rijden geschikt voor verschillende rassen | Horsemanship Piste | | 11:45u - 12:00u
Longeren met cavaletti’s | Horsemanship Piste | | 12:05u - 12:35u
De opleiding van het veelzijdige defensie paard | AERES MBO Barneveld Piste | | 14:00u - 14:20u
Dressuur op en naast je paard | Bit Piste | | 15:00u - 15:20u


Ik heb gereden in de clinic om 11.25 in de aeres piste. De fries met het blauwe oornetje

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 18:18


_Lente

Berichten: 306
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Noordwest Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 19:21

Leo schreef:
Ik heb hier alvast wat foto's van de menclinic van Bokt staan (vrijdag):
https://photos.app.goo.gl/5cRY3PJMZQ4Ayjoh1

Het zijn niet veel foto's, ik was een beetje verkleumd.. := Maar van iedereen toch wat plaatjes. :)


Thanks! Leuk!
(Ik had zo veel lagen kleding aan, dat ik het bloedheet had :o )

Kimmiee_D

Berichten: 1464
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 19:38

Gub schreef:
JoycexEnya schreef:
Zit een boekje bij. Soort luzerne in elkaar geperst ofzo


Dankje! Kon het bijbehorende boekje ook niet meer terug vinden tussen alle folders ;)
Ga nog even goed zoeken!



Boekje zat bij mij in het zakje van het hooi. Is namelijk iets van hooi dat ik las. Heb snel gekeken want was engels

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 20:11

En ook wat foto's van de Polocrosse gister:
https://photos.app.goo.gl/6JFogpSbxsdnR11e2

Erg slechte kwaliteit, het was net even te donker voor mijn camera. Maar evengoed hoop ik dat jullie blij zijn met die paar plaatjes. :D

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 20:18

Leo schreef:
En ook wat foto's van de Polocrosse gister:
https://photos.app.goo.gl/6JFogpSbxsdnR11e2

Erg slechte kwaliteit, het was net even te donker voor mijn camera. Maar evengoed hoop ik dat jullie blij zijn met die paar plaatjes. :D

Wat een leuke foto's! Zou ik er een paar op fb en in een topic mogen zetten? Met jouw naam erbij natuurlijk

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 20:19

Natuurlijk! Jullie mogen ze gewoon vrij gebruiken :j

Kim

Berichten: 1210
Geregistreerd: 08-01-12

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 20:36

Leo, dankjewel voor de mooie foto's!! Het lijkt bijna of het toen mooi weer was haha

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 20:50

Nou wij hebben gisteren ook een enorm leuke dag gehad! :D
Hebben niet eens tijd gehad om de standjes in te gaan, hadden zo'n strak schema. Maar alles kunnen zien wat we graag willen zien. Wij waren er heel vroeg (kwart voor 9 waren we op het parkeer terrein) waren binnen voor alle drukte en hebben daardoor ook geen file's gehad of lange rijen. :)

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 21:13

Mooi Leo! Erg leuke fotos van de polocrosse