Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
__Sannne schreef:Voor juridisch advies moet je imo ook helemaal niet op Bokt zijn. Laat dat lekker aan de professionals over.
_Penotti schreef:Oh nee, gaan we bokt nu ook aansprakelijk stellen als er een lid verkeerde (juridische/medische) informatie geeft?
Net tijdens het topic dat bokt ook al fout is betreft discriminatie.
Gaan we echt deze kant op?
Bokt heeft een forum en lijkt me niet dat deze precies kunnen weten wie wat verteld.
Lijkt mij, dat mensen zelf eens wat na moeten gaan denken voordat ze alles op een forum vragen, ipv bij een juridisch loket. Het heet hier bokt.nl, paardenforum.
Niet advocaat.nl.
Snooty16 schreef:Eigenlijk spreekt het natuurlijk wel een beetje voor zich dat op een forum als bokt niet op inhoud wordt gemodereerd. Dat lijkt me praktisch gezien echt onmogelijk.....
Citaat:En de mensen , waaronder ikzelf die hebben aangegeven dat voor alles geldt dat je zelf gewoon moet kijken waar je wat aan hebt, hebben waarschijnlijk niet begrepen dat je van de moderators wilde weten of ze alles was hier op bokt gezegd wordt ook op inhoud wordt gecontroleerd.
Kookaburra schreef:Maar over jouwn post heb ik ook niets geks gezegd. Die komt in grote lijnen overeen met Prrrr haar posts Dus je post snap ik ook goed!
Ik zag een topic met een pagina vol verkeerd advies. En tsja, ik zit dan wel te denken, wat als de starter dat advies opvolgt en het pakt verkeerd uit... Natuurlijk kan bokt daar niets aan doen, en ben ik ook niet verantwoordelijk voor het geluk van een ander, maar gevoelsmatig wil ik die starter toch beschermen o.i.d.. Ik weet het niet, ik kan het niet goed op papier zetten, maar ik vindt het lastig om te zien dat er allemaal berichten zijn met onjuiste informatie. Maar voor het reageren op juridische vragen heeft bokt dus geen richtlijnen. Dat was het stukje 'welk beleid heeft bokt?', dat was waar ik nieuwsgierig naar was.
Logisch voor bokt dat ze niet op de inhoud kunnen zitten, want dat zijn niet (allemaal) juristen. Dus dat is niet eens mogelijk als het al gewenst was.
Maar 'juridisch advies' vragen mag dus wel op bokt, en voor de antwoorden zijn geen richtlijnen. Helder!
_Penotti schreef:Ja graag. Ik persoonlijk vind dat altijd erg leerzaam.
Snooty16 schreef:Kookaburra schreef:Maar over jouwn post heb ik ook niets geks gezegd. Die komt in grote lijnen overeen met Prrrr haar posts Dus je post snap ik ook goed!
Ik zag een topic met een pagina vol verkeerd advies. En tsja, ik zit dan wel te denken, wat als de starter dat advies opvolgt en het pakt verkeerd uit... Natuurlijk kan bokt daar niets aan doen, en ben ik ook niet verantwoordelijk voor het geluk van een ander, maar gevoelsmatig wil ik die starter toch beschermen o.i.d.. Ik weet het niet, ik kan het niet goed op papier zetten, maar ik vindt het lastig om te zien dat er allemaal berichten zijn met onjuiste informatie. Maar voor het reageren op juridische vragen heeft bokt dus geen richtlijnen. Dat was het stukje 'welk beleid heeft bokt?', dat was waar ik nieuwsgierig naar was.
Logisch voor bokt dat ze niet op de inhoud kunnen zitten, want dat zijn niet (allemaal) juristen. Dus dat is niet eens mogelijk als het al gewenst was.
Maar 'juridisch advies' vragen mag dus wel op bokt, en voor de antwoorden zijn geen richtlijnen. Helder!
Ik snap ook heel goed wat jij bedoelt,hoor!. Soms zijn de adviezen tenenkrommend en denk ik ook als ts dat maar niet gaat opvolgen want dat slaat nergens op en als ik denk dat ik er iets in kan betekenen ga ik ook reageren in zo'n topic, maar at the end heeft iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid en kun je niet iedereen beschermen tegen foute adviezen helaas.
_Penotti schreef:Kookaburra
Je kunt natuurlijk altijd in zo'n topic aangeven dat het vol onzin staat plus waarom dat is.
Kan iedereen weer van leren
Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot en 3 bezoekers