foto's op bokt markt niet zichtbaar

Moderators: Sica, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Giolli, Mondy, Dani, BartVB

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

rommulus

foto's op bokt markt niet zichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-18 16:42

lijkt me wel duidelijk.
De kleine versies in de lijst zijn wel zichtbaar alleen de foto's in de advertentie zelf zijn niet zichtbaar.

[OV] Quarter hengst van bouwman uit pannerden
[ITP] Het is ik.... een sprookjes knol!! door ivonka , [BB-ITP] Boxer broer en zus op de plaat door ivonka (pupie's !!!!) [ITP] Eindelijk mijn knappe verschijning daar waar ie hoort[/size]

Gezocht oude aparte paarden bitten.
Ook bitten niet meer geschikt voor paarden Met een pb je maakt mij er erg blij mee en worden niet meer voor paarden gebruikt.
De voorkeur ligt bij stangbitten en hoe rotter en aparter hoe beter

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: foto's op bokt markt niet zichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 16:45

Dit is vaak het geval als je een Add-blocker aan hebt staan. Wellicht is dat bij jou ook het geval. Als je die uitzet of een uitzonderingsregel voor Bokt maakt, zijn ze dan wel zichtbaar.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
De Bokkersbokaal zoekt nieuwe zoekers! De wat? [LZP] Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!! Soort geochaching/ schatzoeken, maar dan op zijn Bokts! Mega leuk en je komt nog eens ergens!
&if=1

Hanmar
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 17:13

Aangezien je opmerking gaat over de Markt, verplaats ik je topic even naar 'Marktzaken'. :)

“I am a brain, Watson. The rest of me is a mere appendix.”
― Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle)

C_arola
Hoofdmoderator Informatief en Hoofdmoderator Markt
May the horse be with you!

Re: foto's op bokt markt niet zichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 22:18

Heb je een adblocker aan staan? Vaak is dit inderdaad de reden waarom je geen foto’s kunt zien op Markt.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten