[TECH] Prijs invullen bij plaatsen advertentie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli, BartVB

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

[TECH] Prijs invullen bij plaatsen advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-17 20:38

Ik kreeg zojuist een vreemde melding bij het aanmaken van een advertentie op de bokt markt.
Bij het prijsveld vulde ik gewoon de prijs in, en ook na controle of er geen spatie of vreemd teken bij stond bleef ik de onderstaande melding krijgen nadat ik op 'opslaan' klikte..
Afbeelding

Uiteindelijk heb ik een andere prijsaanduiding gekozen (notk) en het bericht achteraf gewijzigd, toen kon ik wel gewoon de prijs invullen.

Ik werk met een mac en via Safari.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip


Anoniem

Re: [TECH] Prijs invullen bij plaatsen advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:45

Omdat je probleem over de Markt gaat, verplaats ik je topic even van FZ naar MZ :D

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: [TECH] Prijs invullen bij plaatsen advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 09:18

Dat is vreemd? Prijs invullen werkt normaalgesproken wel.
Weet je of er misschien ook een ander teken in het 'prijs' vak stond behalve de cijfers '4' en '0'?
En had je het bedrag getiept of gecopy/paste?

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: [TECH] Prijs invullen bij plaatsen advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-17 09:31

Er stonden verder geen andere cijfers of tekens. Ik heb het hele vak een paar keer helemaal gewist (met appeltje-A, alles geselecteerd en gewist) en opnieuw ingetypt.

Wel heb ik het bedrag als allerlaatste ingevuld, nog na het uploaden van de afbeelding. Misschien dat daar het probleem zat?

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 20:56

Ik schop het topic even omhoog en open :)

Ik neem aan dat het probleem nog steeds speelt?

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 16:59

Aangezien hier geen reactie meer op is gekomen en het topic al een aantal weken stil ligt plaats ik hier een slotje.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers