Foto verschijnt op mobiel wel maar op PC niet

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli, BartVB

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Foto verschijnt op mobiel wel maar op PC niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-17 14:36

Hallo!
Ik heb net deze advertentie geplaatst https://www.bokt.nl/markt/ad/459634/gra ... s-quarters
Maar de foto verschijnt wel op mijn telefoon, maar niet op mijn computer.
Ik heb al geprobeerd te bewerken via mijn telefoon en dan staat ie er gewoon (ik dacht dat als ik hem opnieuw zou opslaan dat misschien iets zou doen). Maar helaas.
Nu is het niet helemaaaal noodzakelijk dat de foto erbij staat maar ik wilde jullie toch even op het probleem wijzen :)

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*


Janneke93

Berichten: 1512
Geregistreerd: 30-04-10
Woonplaats: Ede

Re: Foto verschijnt op mobiel wel maar op PC niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 14:42

Heb je misschien een adblock aanstaan? Als ik die aan heb zie ik ook geen foto’s van advertenties hier op bokt.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Foto verschijnt op mobiel wel maar op PC niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-17 14:44

Aha! Dat was het :) Ik dacht dat ik hem uit had staan voor Bokt maar blijkbaar niet. Dank :)

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*

Anoniem

Re: Foto verschijnt op mobiel wel maar op PC niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 19:44

Fijn dat het zo snel opgelost is! :D

Plaats ik hier een opruimslotje, mocht het probleem terugkomen of was het toch niet juist opgelost, mag je een nieuw topic openen of stuur mij dan even een pb, dan heropen ik deze :j


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker