Foto's boktmarkt niet zichtbaar

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar, BartVB

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Jolynne

Berichten: 2297
Geregistreerd: 30-11-16

Foto's boktmarkt niet zichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-17 22:06

Bij iedere advertentie die ik aanklik willen de foto's niet zichtbaar worden.. hoe komt dit?


JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26210
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Foto's boktmarkt niet zichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 22:08

Hierbij denk ik eigenlijk direct aan een Addblock... Die wil nog wel eens dit soort problemen geven. Enige optie is dan om die uit te zetten of een uitzonderingsregel voor Bokt te maken.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Jolynne

Berichten: 2297
Geregistreerd: 30-11-16

Re: Foto's boktmarkt niet zichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-17 22:56

Deze staat inderdaad op, omdat ik geen reclame(banners) wil zien..

Enkele dagen geleden was dit gewoon geen probleem en kon ik alles zien, met dezelfde instellingen.

Anoniem

Re: Foto's boktmarkt niet zichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 23:00

Komt inderdaad door adblock. Daarmee kan je nog wel op bokt en de fora, maar niet meer op de boktmarkt.

Jolynne

Berichten: 2297
Geregistreerd: 30-11-16

Re: Foto's boktmarkt niet zichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-17 23:01

Maar waarom ging dit enkele dagen geleden dan nog wel, met dezelfde instellingen? :)

Anoniem

Re: Foto's boktmarkt niet zichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 23:01

Iets met je cookies wellicht?

Ik krijg het overigens al een hele tijd niet meer voor elkaar en weet ook niet beter dan dat de markt het niet doet met adblocker. Hier staat adblocker dus uit op bokt.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: Foto's boktmarkt niet zichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 10:20

Adblockers werken met filterlijsten, daarin staat aangegeven wat voor een elementen op webpagina's moeten worden geblokkeerd. Die lijsten worden regelmatig aangepast waardoor het kan gebeuren dat een site (zoals de Bokt Markt) van de ene op de andere dag niet meer werkt.

Dit is vrij eenvoudig te testen door je adblocker uit te zetten voor Bokt.nl, meestal is dat een kwestie van 2x klikken.

De reden dat de Bokt Markt niet goed werkt met adblockers is dat een banner in het engels ook wel 'advertisement' of 'ad' in het kort wordt genoemd. Op de Bokt Markt hebben we advertenties staan en in de code heten die ook 'ad' waardoor veel adblockers geen goed onderscheid kunnen maken tussen banners en Markt advertenties.

Als je geen banners wil zien op de site dan hebben we een betere oplossing dan een adblocker:
http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#AdBlo ... abonnement

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 16:21

Prosecco schreef:
Bij iedere advertentie die ik aanklik willen de foto's niet zichtbaar worden.. hoe komt dit?

Dit heb ik ook sinds een paar dagen.
Nu weet ik waar het aan ligt, dat is handig.

De adblocker gaat niet uit en betalen al helemaal niet.
Oke, dan geen bokt markt meer. Was toch voornamelijk een zakelijke aanbieder die de hele pagina in beslag neemt als ik een postcode invulde.

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers