Foto's uploaden markt werkt niet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar, BartVB

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

Foto's uploaden markt werkt niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 16:39

Ik probeer een advertentie te plaatsen, en wil die graag voorzien van foto's. Echter lukt het uploaden niet, en ik begrijp niet waar dat aan ligt. Hebben meer mensen hier last van of ligt het aan mijn PC?

Afbeelding


JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26210
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Foto's uploaden markt werkt niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:24

Het eerste waar ik aan denk is dat je misschien een Adblocker aan hebt staan, of een firewall hebt. Als je die eens uitzet, werkt t dan wel?

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

goldenarrow

Berichten: 8657
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: Foto's uploaden markt werkt niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 15:17

Omdat je hier een vraag stelt over de Markt verplaats ik je topic van FZ naar MZ.

Volg je mee? Veulens in 2024 <3
[KS-MK] Arabierveulentjes verwacht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 18:47

JPitty schreef:
Het eerste waar ik aan denk is dat je misschien een Adblocker aan hebt staan, of een firewall hebt. Als je die eens uitzet, werkt t dan wel?


Mocht dit niet lukken, zou je dan kunnen aangeven welke browser je gebruikt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 20:38

Was het inmiddels al gelukt? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 22:52

Op de pc nog niet weer geprobeerd maar dat zou zo maar de adblocker kunnen zijn inderdaad! Met mn mobiel is het foto's plaatsen wel gelukt.

Anoniem

Re: Foto's uploaden markt werkt niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 22:56

Ah gelukkig!

Wil je dat ik het topic nog open laat staan tot je het geprobeerd hebt op de pc of kan ik hier een opruimslotje plaatsen? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 23:16

Mag wel een slotje op, ik weet niet wanneer ik het weer op de pc ga proberen en ik weet nu dat de kans dat het de adblocker is best groot is.

Anoniem

Re: Foto's uploaden markt werkt niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 23:29

Super!
Mocht het niet lukken, trek dan even aan de bel. Je mag een nieuw topic openen, of mij een berichtje doen, dan gooi ik deze weer open :j


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers