kan bericht niet lezen of er staat niks

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar, BartVB

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mieke1964
Berichten: 4
Geregistreerd: 25-10-16

kan bericht niet lezen of er staat niks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-16 16:35

Krijg melding dat ik een reactie heb op een advertentie. Klik erop maar kan het hele antwoord niet terug vinden? Heb laatst wel een nieuw wachtwoord aangevraagd kan dat het zijn? Waar staan die kan onder kan zijn ze nu weg?

Froukje
Forever young

Berichten: 10837
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: kan bericht niet lezen of er staat niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 17:15

Ik denk eerder dat degene die gereageerd heeft z'n reactie alweer verwijderd heeft voor je hem hebt kunnen lezen.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132048
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: kan bericht niet lezen of er staat niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 14:14

Op de BoktMarkt werkt het wat anders dan op het forum. Je kunt daar als topicstarter (of beter gezegd: eigenaar van de advertentie) zelf reacties verwijderen, maar gebruikers die gereageerd hebben kunnen hun reacties zelf ook weer verwijderen.
Ik vermoed dat er een reactie geplaatst is en dat deze daarna weer verwijderd is. Je krijgt dan wel de melding (want dat is gekoppeld aan de reactie die geplaatst is) maar je kunt de reactie dan niet meer zien.

Anoniem

Re: kan bericht niet lezen of er staat niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 14:33

Omdat het probleem over de Markt gaat, heb ik je topic van [FZ] Forumzaken naar [MZ] Marktzaken verplaatst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 14:12

Heb je antwoord gekregen op je vraag? Dan kan ik dit topic opruimen met een slotje :)

Anoniem

Re: kan bericht niet lezen of er staat niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 09:27

Omdat dit topic door een niet goedgekeurde SA is aangemaakt, plaats ik hier een slotje.