Geen advertentie openen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar, BartVB

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DShots

Berichten: 5206
Geregistreerd: 21-12-13
Woonplaats: Maassluis ZH

Geen advertentie openen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-16 15:16

Ik probeer nu al meerdere keren een advertentie te openen en dan krijg ik deze melding.

Fout
Foutmelding
PDOException: SQLSTATE[HY000]: General error: 1366 Incorrect string value: '\xF0\x9F\x8C\xB8 M...' for column 'title' at row 1: INSERT INTO {node} (vid, type, language, title, uid, status, created, changed, comment, promote, sticky) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7, :db_insert_placeholder_8, :db_insert_placeholder_9, :db_insert_placeholder_10); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => [:db_insert_placeholder_1] => ad [:db_insert_placeholder_2] => nl [:db_insert_placeholder_3] => Maand aanbieding tot 1 januari [:db_insert_placeholder_4] => 292446 [:db_insert_placeholder_5] => 1 [:db_insert_placeholder_6] => 1479906843 [:db_insert_placeholder_7] => 1479906843 [:db_insert_placeholder_8] => 2 [:db_insert_placeholder_9] => 0 [:db_insert_placeholder_10] => 0 ) in drupal_write_record() (regel 7136 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/includes/common.inc).
Er is onverwacht een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.

Anoniem

Re: Geen advertentie openen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 17:46

Weet je toevallig welke advertentie het is?
Welke browser gebruik je en was dit op je laptop/pc of telefoon?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: Geen advertentie openen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 18:32

Dit gaat mis doordat je een Emoji gebruikt in de titel bij het aanmaken van je advertentie. De Markt software kan niet tegen zoveel vrolijkheid.

Staat op de lijst om op te lossen. Is omheen te werken door alleen normale tekens te gebruiken in je adverentietitel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 14:10

Heb je genoeg informatie gekregen? :) Dan kan ik dit topic opruimen met een slotje namelijk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 21:42

Omdat dit topic al een ruime tijd stilligt, plaats ik hier een slotje.

Is het probleem nog steeds aanwezig of alweer aanwezig, voel je vrij om een nieuw topic aan te maken of mij even aan te spreken om deze te heropenen :j