Foto's vergroten op de bokt markt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar, BartVB

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Foto's vergroten op de bokt markt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 17:03

Heey,
Ik zit heel veel op de bokt markt. Ik bekijk ook heel veel advertenties van mooie paarden of kleine spulletje (op een foto met heel veel spullen). Die foto's zou ik ook graag groter willen zien, aar bij heel veel advertenties kan ik de foto niet vergroten, omdat de foto te breed is valt het vergrootglaasje uit beeld. Als die persoon dan nog andere foto's heeft (kleinere foto's), kun je gewoon op die klikken en dan verder gaan naar de volgende (niet te vergroten) foto. Alleen zijn er ook advertenties met alleen maar te grote foto's, daar kun je de foto's dus niet vergroten.
Is er toch een mogelijkheid om de foto te vergroten zonder het vergrootglaasje?

Groetjes, Karla

Blue_Eyes

Berichten: 20354
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Foto's vergroten op de bokt markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 17:13

Je kunt met je muisknop scrollen terwijl je CTRL ingedrukt houdt. Dan zoom je in met je browser :)

Shadow0

Berichten: 43500
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Foto's vergroten op de bokt markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 17:35

Karla_1999, op welke manier bekijk je de Markt? Op een gewone pc, smartphone, tablet? En weet je ook welke browser je hebt?

Ibbel

Berichten: 49102
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Foto's vergroten op de bokt markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 17:49

Wat heeft het voor zin een foto te vergroten? 800 x 600 pixels blijft 800 x 600 pixels, daar ga je geen 2000 pixels van maken door te vergroten. Wat er niet in zit komt er niet uit. Je maakt met vergroten alleen de pixels groter, je krijgt er geen extra details mee.

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 18:08

Shadow0: Gewoon op de pc, met google chrome

Ibbel: Ik heb daar nog nooit wat gemerkt. Als je een hele grote foto hebt, die zet je in een advertentie, in de advertentie word ie "verkleind" zodat ie in dat hoekje past. Als je op het vergrootglaasje klikt, krijg je originele grote te zien. Je vergroot de foto dus niet echt, je bekijkt gewoon het origineel.

Shadow0

Berichten: 43500
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Foto's vergroten op de bokt markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:49

Karla_1999, dat is vreemd, dat zou niet moeten. Ik heb even getest met Chrome maar zie het hier niet terug, er verschijnt een vergrootglasje in de linkerhoek, en dat valt pas buiten beeld als je het scherm heel smal maakt. (Dat is niet zoals het hoort natuurlijk, maar dat de Markt niet goed werkt op mobiel of als je het venster heel smal maakt is bekend en helaas niet meteen op te lossen.) Gewoon op de pc zouden er geen problemen moeten zijn, dus we gaan proberen het uit te zoeken.

Heb je de mogelijkheid om een screenshot te maken van wat je ziet?

IlovePuk
Berichten: 540
Geregistreerd: 14-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:54

Ik heb daar inderdaad ook wel eens last van!
Ik gebruik ook google chrome op internet.

Ik heb al even gekeken op de markt voor zo'n voorbeeld advertentie, maar die kan ik uitgerekend nu niet vinden :+

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15108
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Foto's vergroten op de bokt markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:48

FZ -> MZ

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 18:56

ik heb er nu geen last meer van, ik heb nu (vreemd genoeg) het vergrootglaasje aan de linkerkant staan. Nu valt hij aan de rechterkant niet meer uit beeld

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70520
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Foto's vergroten op de bokt markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 11:25

Hierbij een slotje.