Foto's bokt markt niet zichtbaar

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar, BartVB

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131985
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Foto's bokt markt niet zichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 12:20

Als je geen adblocker aan hebt staan dan zou ik zo gauw niet weten wat het probleem is. Bart is er vandaag niet om er naar te kijken, maar als je wilt dan mag je wel even de foto's aan mij of een Marktmod doorsturen zodat we ze er voor je bij kunnen zetten. Daarmee is de oorzaak helaas niet opgespoord, maar het is wel een snelle oplossing voor je probleem.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131985
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Foto's bokt markt niet zichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 11:54

Ik weet niet of het helpt, maar ik heb ook even meegekeken. Geen problemen hier in Firefox, Google Chrome en Internet Explorer.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131985
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Foto's bokt markt niet zichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 12:57

De volgorde van plaatsen gaat op datum. Je bedoelt waarschijnlijk het beginscherm van de Markt waarin een aantal advertenties uitgelicht worden? Dit is iets wat gebeurt op basis van activiteit (aantal keren bekeken ed.) en niet iets wat we handmatig aan kunnen passen.
Wat je zou kunnen doen is je huidige advertentie sluiten en een nieuwe plaatsen zodat ie bovenaan komt te staan, inclusief de zichtbare foto's :)

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers