foto's laden 90° gedraaid?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli, BartVB

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
tengeltje11
Berichten: 7037
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

foto's laden 90° gedraaid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-18 14:50



JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25704
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: foto's laden 90° gedraaid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 15:18

Dat is lastig, ik zie ze inderdaad ook gedraaid staan bij je advertentie. Wellicht is er iemand die je kan helpen met een oplossing. Op Marktzaken, waar jouw topic eigenlijk thuis hoort omdat het de Bokt-Markt betreft, zullen er vast wel mensen zijn die je kunnen helpen. Ik heb al even getemd, zodat je topic daarheen verplaatst kan worden. Succes met vinden van een oplossing!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Anoniem

Re: foto's laden 90° gedraaid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 16:11

Heb je die foto's op je pc rechtgezet? Ik heb dat wel eens als ik foto's draai met Picture Manager. Dan staan ze op mijn pc goed, maar bij uploaden (hier, op Facebook, etc) komen ze dan weer in hun oorspronkelijke positie, dus teruggedraaid.

tengeltje11
Berichten: 7037
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: foto's laden 90° gedraaid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-18 16:17

Ja,heb ik idd.
Weet je ook hoe het op te lossen is?
Want bv op een verkoopsite blijven ze bij uploaden wel gewoon juist staan.

Anoniem

Re: foto's laden 90° gedraaid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 16:18

In Picture manager terugdraaien, opslaan en dan opnieuw uploaden...en dan dus de foto's vervangen in je advertentie. Dat heb ik gedaan.


Murthul

Berichten: 17063
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: foto's laden 90° gedraaid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 18:45


De Turtle.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker