Western afdeling markt maken?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli, BartVB

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
2a54z6e45r6r

Berichten: 3850
Geregistreerd: 25-01-12

Western afdeling markt maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-18 20:32

Hallo,
Als westernruiter vind ik het erg moeilijk om westernspullen op bokt markt terug te vinden.
Is er in plaats van een centraal topic naar westernadvertenties ook geen mogelijkheid om een western afdeling te maken waar gewoon alles wester te koop gezet kan worden zonder onderverdeling (aangezien dat niet zoveel advertenties zijn zoals de klassieke tak van de sport).
Thanks :)


PinaKoala
Berichten: 104
Geregistreerd: 04-11-17

Re: Western afdeling markt maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 20:41

Mooi idee, ik ben voor.
Al heb je natuurlijk wel de 'western' filter die je aan kunt zetten bij de verschillende categorieën. Als je naar zadels gaat bijvoorbeeld, kun je een finkje voor western zetten. Werkt in principe ook prima.


JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25883
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 21:10

Is al eerder een topic over geweest in 2015: [MZ] Western op bokt markt

Hierin werd gezegd dat het achter de schermen besproken zou worden en dat zodra de markt een update krijgt, dit meegenomen zou worden. Helaas is de markt tot nu toe nog niet aangepakt.

Wel is het zo dat als je nu op bijvoorbeeld "Harnachement" of "ruiter" klikt, je in de criterialijst links je ergens halverwege bij "selecteren op discipline" het vakje "western" kunt aanklikken. Is niet altijd ideaal, maar t is in ieder geval iets.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

2a54z6e45r6r

Berichten: 3850
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Western afdeling markt maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-18 21:28

Ja weet ik maar ik dacht dat ik de update al gemist had.
Ik denk dat dit ook de reden is waarom er niet veel western op bokt te koop staat.


Anoniem

Re: Western afdeling markt maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 10:15

Nee, sorry de Markt ligt echt op een heel laag pitje -O-
Zodra de Markt op de schop gaat, hebben wij sowieso alles verzamelt qua wensen van de Bokkers :j Heb samen met wat collega's alvast een hele indeling gemaakt aan de hand van wat hier op MZ voorbij komt aan adviezen.
Dit is inderdaad al eerder vermeldt, sowieso werd al genoemd dat de zoekcriteria aan de zijkant (dus de selectievakken) een flinke update nodig hebben :j


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 4 bezoekers