hengstenhouder opent site!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 14:43

toevallig, die krack van Sandra kreeft heeft ook Remy Martin.
maar ik wil gewoon een veulen fokken dat de sport in kan en waar IK fijn op kan rijden. Liefst een allrounder: buiten rijden, dressuur en wat springen. Ik denk dat royalty daarom heel geschikt is voor mijn merrie. DAarnaast mocht ik het veulen moeten verkopen, moeten andere mensen er ook fijn mee kunnen rijden. Als die hengst een mooi veulen neerzet dat kan bewegen, dan willen de mensen het toch wel. AES papieren of KWPN.

Troef schreef:
Ik dacht dat je zo'n B) was die eerst naar het stamboek keek en dan naar de hengst.

nee, zo'n miep ben ik niet. Ik moet de hengst zelf gezien hebben OF ik moet verschillende van zijn nakomelingen gezien hebben. Daarna komen die papieren aan bod.

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 15:34

Daar kan je toch niet onderuit dat mensen voor een bepaald stamboek meer betalen, al is het hetzelfde paard. Niet fair, maar de realiteit.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 16:11

Dat is dan hun probleem. Ik doe daar niet aan mee. Wil gewoon een fijn sportpaard hebben.

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 16:29

Desiree schreef:
Dat is dan hun probleem. Ik doe daar niet aan mee. Wil gewoon een fijn sportpaard hebben.

Ook waar, maar is er zo'n grote keuze aan hengsten die KWPN wel aanvaardt, inclusief alle Duitsers, dat er toch ééntje minstens even goed zou voldoen. Als iemand van plan is z'n paard ooit te verkopen, is dat toch een bedenking waard.