nrps hengst rockefeller

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
uffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 15-01-05

nrps hengst rockefeller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 11:04

Wie weet waar deze hengst is gebleven zijn vader is G. Ramiro Z het is een schimmel? Alle info is welkom.

TequilaRos

Berichten: 4466
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Leek

Re: nrps hengst rockefeller

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 11:40

Dit gaat over Rockefeller, beetje jammer... Maar vond dit dus op internet:

Rockefeller nieuwe troef Angela van den Berg


Dit artikel is gepubliceerd op: zondag 19 december 2004

Dressuuramazone Angela van den Berg (19) heeft in de voormalige goedgekeurde NRPS Rockefeller (Ramiro x Able Albert xx) een paard dat ze naar verwachting naast haar topper Mix (Cocktail x Sultan) in kan zetten. ‘Mijn zusje heeft hem het afgelopen jaar al bij de junioren gereden. Ik heb hem nu alleen nog maar ZZ-L gestart, maar hoop er voor volgend jaar een tweede young riders paard aan te hebben’, vertelt de Van den Berg over de inmiddels gecastreerde Rockefeller. Angela van den Berg was verleden jaar Europees kampioene bij de junioren en behaalde dit jaar een individuele zilveren medaille bij de young riders.

Mansolein

Berichten: 2348
Geregistreerd: 12-12-04
Woonplaats: Frankrijk

Re: nrps hengst rockefeller

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 11:50

hij is een paar jaar geleden gecastreeerd en sindsdien niet meer beschikbaar voor de fokkerij. Jammer, het was een erg goed paard!

uffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 15-01-05

Re: nrps hengst rockefeller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 16:16

Ja idd jammer dat die gecastreerd is zijn nakomelingen doen het anders goed in de sport en op de keuringen, ja sommige beslissingen van mensen Boos! zijn volgens mij niet de bevatten

Maar bedankt voor de reactie's