Consul

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Hiepschj

Berichten: 159
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: venlo

Consul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 11:58

Hoi, ik ben op zoek naar mensen, die net zoals ik, een nakomeling hebben van de hengst Consul (nimmerdor). Hij staat inmiddels al jaren in America en heeft ook maar een jaar in Nederland gedekt. Als het goed is, zijn er maar 93 nakomelingen in Nederlang geboren.

Heb je ook een Consul, laat t even weten en laat eens een foto zien, ben benieuwd of ze op mijn paard lijken.

Prive- dressuur/springles aan huis? Paard aanrijden/corrigeren? Mail even voor meer info!


cp112

Berichten: 14708
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Re: Consul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 16:52

mijn paard is ook een nakomeling van Consul hij heet girocco en is een 16 jaige kwpn'er en een schatje Haha!

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Consul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 08:30

aangezien je hier zelf ook al een topic viewtopic.php?f=22&p=7680713#7680713 over hebt geopend en dit al jaren oud is, volgt hier een slotje. Verder het verzoek om gewone letters te gebruiken (dus niet vet of in vreemde kleuren).


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Manny en 55 bezoekers