Even updateje hoe t met mn 2 meisjes gaat.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Even updateje hoe t met mn 2 meisjes gaat.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 20:44

Het gaat super met ze. Knipoog Lovers
Ik heb Camilla al een keertje buiten de stal gepoetst met Make in de stal, ging toch best goed. En vandaag is Make voor het eerst verder dan t stukje naar de zandwei geweest, namelijk; naar de buitenbak!! Spannend!!!! Met t halstertje om en mn mooie gele veulentouwtje (thnx 2 jess Lovers ) ben ik met mn 2 meisjes naar de buitenbak gelopen. T was een gestuntel van hier tot tokyo, maar uiteindelijk waren we toch aangekomen.
Make wilde super graag spelen maar helaas mogen we ze niet loslaten in de buitenbak, dusik had haar gewoon vast aan het touwtje, waardoor ze een paar keer op der bek ging.. Schijnheilig Dan sprong ze omhoog en gleed ze uit enzo.. Lekker even een paar rondjes gelopen en toen weer terug.. Maar daar had Make geen zin in dus dat heeft wel even geduurt. Schijnheilig
Ze is echt super brutaal naar mij toe en wil heel graag met me spelen, naar andere is ze wat minder brutaal maar zeker niet bang!
Er zijn al mensen die haar heel graag willen kopen.. Maar ik wil Makey zo graag houden.. Verdrietig Maarja we hebben nog 4 mnd de tijd om te beslissen.. Als ik haar verkoop wil ik haar graag naar die mensen, maar voor hun lijkt me beter van niet omdat ik toch denk dat Make een E-pony word, en dat meisje nu pas 7 is en best klein.. Maar als ze naar hun toe gaat mag ik haar inrijden enzo.. Maar ik wilhaar houden!!! Maargoed zoals ik al zei hebben we nog 4 mnd de tijd om te beslissen, en ik weet zeker dat ze blijft..!! Lovers
Nou, dit was even een klein updateje! Er komen binnenkort wel weer foto's!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 21:06

Heej Nathalie!
Wat gaaf dat het zo goed gaat met die 2! Heeft nmoeder het ook naar dr zin met die kleine in dr box??
En zeker jammer dat ze heel misschien verkocht word! Blijft ze dan wel gewoon bij je op stal staan?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 21:15

nee ze gaat dan naar een wei van die mensen.. hun fokken mini shetjes. maarja ik weet zeker dat ze blijft want mn ouders kunnen mij dat niet aan doen.. ben nual gek op dat beestje laat staan over 4 maand... Lovers Lovers Lovers

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 21:25

Lekker dat het zo goed gaat, en ik zou het erg jammer voor je vinden als Make verkocht word.

Je hebt het beestje geboren zien worden, en het komt uit je eigen pony!! En ze is zo schattig dat je er gewoon snel verliefd op word en je jammergenoeg ook erg snel gaat hechten.

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 22:44

Fijn dat het zo goed gaat mert je meissies Lovers

Ik kom snel langs Cool Party!! Pling

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 23:08

flair schreef:
Lekker dat het zo goed gaat, en ik zou het erg jammer voor je vinden als Make verkocht word.

Je hebt het beestje geboren zien worden, en het komt uit je eigen pony!! En ze is zo schattig dat je er gewoon snel verliefd op word en je jammergenoeg ook erg snel gaat hechten.


Ja, altijd houden doe ik toch niet.. Maar dit vind ik te snel..
Waarschijnlijk gaan we gewoon een afspraak maken dat hun eerst een kleiner ponytje kopen en dat ik Make strax over 3 jaar inrijd en dan aan hun verkoop, zodat zij goed heeft leren rijden en met eigen ponys om heeft leren gaan (Ze heeft er wel een stuk of 20, maar geen rijponys) en dan kanz e mooi met Make verder.. Maarja dat zie ik dan nog wel.. Ik wil dan Make iig wel aan iemand verkopen met talent zodat ze lekker de sport in kan.. Maar misschien wil ik haar zelf nog wel starten..
3 jaar duurt nog lang.. Knipoog

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 23:06

Leuk hoor!
Ik zou haar zeker houden.
Tot de tijd dat je met Make wilt gaan starten, kan je in de tussentijd mooi met Camilla starten en hogerop komen.
Lijkt mij ideaal! Knipoog

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 21:45

leuk zo'n veulen! Mag je der houden(heb geloof ik een heleboel gemist)?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-02 22:06

Hihi moet je vaker komen Jocelyn.. Knipoog Ja waarschijnlijk mag ik der wel houden.. Ze kunnen haar gewoon niet bij me weg halen! Haha!