welshkeuring breuekelen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

welshkeuring breuekelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-02 16:16

wij gaan volgende week met ons jaarling welsh A tje naar de keuring te breukelen. hij is zo mooi geworden. ik hoop dat ie het goed zal doen hij kan in elk geval goed bewegen. gaat er nog iemand naar breukelen volgende week zaterdag?


Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 16:30

wens jullie veel plezier daar en hoop dat hij verder komt.

trotse moeder van 2 prinsesjes

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 16:56

Als ik vervoer kan regelen en van het stamboek op tijd de papieren van het veulen krijg, dan hoop ik er ook te zijn. Kom in ieder geval kijken als het niet lukt om veulen mee te nemen.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-02 20:38

irene de pony heet high flowns choclat mark en is een welsh A jaarling hengst. hij zal ergens in de ochtend moeten. ze beginnen met de veulens en dan de jaarlingen. ik hoop je daar nog te zien.

MarijeR

Berichten: 24926
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 23:57

Ik hoop tijd te hebben om te gaan kijken. Maar ik moet dat weekend al 600 km rijden om een merrie met veulen weg te brengen en weet niet of dat zaterdag of zondag wordt.
Maar Breukelen is zo'n leuke keuring... wil toch wel erg graag gaan kijken Haha!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38653
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 00:04

Wanneer is Breukelen? Zaterdag of Zondag? En kan je me vertellen waar het is.....is het een grote opkomst?

Als ik kan ga ik zeker even kijken. 7 july is er een Welsh keuring in Hengelo GLD, net om de hoek...ZEKER dat ik daar heen ga!

MarijeR

Berichten: 24926
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 00:44

Ods schreef:
Wanneer is Breukelen? Zaterdag of Zondag? En kan je me vertellen waar het is.....is het een grote opkomst?

Als ik kan ga ik zeker even kijken. 7 july is er een Welsh keuring in Hengelo GLD, net om de hoek...ZEKER dat ik daar heen ga!


Breukelen is op zaterdag.

De keuring in Hengelo is ook op zaterdag, 6 juli. Daar ben ik zelf ook met 2 cobs.
Maar morgen eerst naar Tolbert, ook met cobs Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: michaz81, OmgiliBot en 83 bezoekers