misschien een stomme vraag over scannen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HCRanch

Berichten: 2553
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Burkesville, Kentucky USA

misschien een stomme vraag over scannen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-02 09:11

Hallo allemaal ik heb vorige maand mijn merrie laten dekken. Nu is het een echt "pis" merrie en ik heb me laten vertellend at die wat moeilijker drachtig worden is iemand hier bekend mee?

De tweede vrag is ik ga binnenkort weer terug naar de hengst om af te slaan, maar ik twijfel of ik haar ook niet moet laten scannen voor de zekerheid. Maar kan dat geen kwaad ik bedoel ze zitten er toch weer in en is de kans dan niet groter op een miskraam........pff ben nu al zenuwachtig en we moeten nog 11 maanden Verward


Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 23:15

Als je haar laat scannen en ze is drachtig, hoef je niet weer naar de hengst, dus dat is, vind ik, het makkelijkst en dan weet je meteen zeker of ze drachtig is. Ook kun je haar dan op tweelingen laten controleren.

Dan laat ik mijn merries op ongeveer 40 dagen nog een keer scannen, voor de zekerheid en mijn eigen gevoel.

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 08:53

zou ik wel doen. die van mij bleek ook niet drachtig en is pas van het voorjaar weer hengstig geworden.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ubermetrics en 49 bezoekers