wat heeft ze mij laten schrikken zeg.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

wat heeft ze mij laten schrikken zeg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 00:22

Symphony heeft me behoorlijk laten schrikken.zaten we lekker in de wei zij lag lekker en ik zat naast haar. was het tijd om te gaan, dus ik sta op niets geen reactie. ik denk nou weet je wat ik ga het touwtje van Exel pakken als ik terug kom staat ze wel op. nee hoor nog niets. ik haar wakker kloppen nou nouwelijks een reactie, dus ik loop weg met Exel nog niets ze blijft gewoon liggen. nou toen had ik het wel hoor. ik iemand gehaald met een hondje en toen met veel moeite kwam ze overeind. en sjokte achter Exel aan de stal in. ik dacht echt even dat het niet goed was. we denken dat ze wat duf was geworden van de zon. het was namelijk erg warm in het land. op stal begon ze gelukkig weer te drinken.
nou dan heb je het toch gewoon even niet meer. ze is pas 7 dagen oud. Slapen

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 15:05

hoi me vriendin de paard was gisteren ook niet goed geworden van de zon stond te tollen op zyn benen zy heb in haar stuk land geen bomen dus die was haar ook rot geschrokken gauw naar stal en daar kwam hy ook gelukkig by het is ineens ook zo warm.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-02 11:34

ja daar zijn ze nog niet echt aangewrent. gisteren was ze al weer heerlijk aan het bokken in de wei.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 19:24

Jah dan zou ik ook schrikken zeg! Bloos

Malakeh Arabians * Breeder of the Beautifull Arabian Horse.*

Neem een kijkje op onze nieuwe website!! http://www.malakeharabians.webs.com


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, Nynkex01 en 63 bezoekers