Kan niet wachten!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Kan niet wachten!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-02 13:59

Het eerste veulen is bij ons dus veel te laat geboren (2 maanden overtijd) en mijn andere merrie moet 12 juni veulenen en ik kan niet wachten. Het eerste veulen was van een fjord, dus een voorspelbare kleur Haha! Haha!
De tweede is van mijn bruine merrie met witte achtervoetjes en de vader is een zwartbonte hengst die tot nu toe slechts twee effen veulens (wel veel aftekeningen) heeft verwekt. In de moederlijn zit vos, in de vaderlijn niet, dus de kans op vos of vosbont is uit te sluiten. Zelf hoop ik op driekleur bont, maar effen zwart vind ik ook erg mooi!!!!

Dan eind juli krijgt mijn appaloosa merrie (marmerbont, haar vader panterbont en haar moeder marmerbont) ook een veulen van dezelfde zwartbonte hengst. De zus van deze hengst (een zwartbonte merrie) heeft een zwartpanterbont veulen gekregen, de vader daarvan is de halfbroer van mijn appaloosamerrie!!!
Dus ik ben ook erg benieuwd wat voor veulen de appaloosa krijgt.
Af en toe kijk ik de veulens er bijna uit, maar ja, geduld is een schone zaak.... Schijnheilig

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 19:16

hihi ik ken het helemaal. ik dacht dat ik het niet meer had toen mijn merrie overtijd was. ik werd er bijna depri van.
hou je ons op de hoogte?