wolbergs bart

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

wolbergs bart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-02 20:55

Ik ben er eindelijk achter dat Marjon de eerste 2 keer door Wolbergs Bart gedekt is.
Ik meen dat ik ooit een foto van hem gezien heb (een welsh b, vos, toch??) maar helaas heb ik die niet meer... Ook kan ik hem nergens vinden... Kan 1 van jullie mij helpen aan een foto van Wolbergs bart en evt meer leuke info??
Ik heb ook de naam gekregen van de mensen die Willo en Senna *de andere 2 veulens van Marjon* gekocht hebben. Ik wil ze echt graag zien... Morgen maar eens bellen en vragen of ze ze nog hebben enzo... dan zijn al Pinky's broertjes en zusjes (van marjon's kant Haha!) compleet Lovers

Ohja, als er iemand nog nakomelingen van Tenkhoeve's Roman kent/foto's van heeft zou ik dat ook erg leuk vinden Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 10:17

Hoi, Woldberg's Bart is een sektie B hengst en Bruin.. Hij stond ter denking wij Renders in Deurne. Gefokt door Morren in Oosterwolde. Vader was Colbeach Inkerman, moeder nationaal kampioene Woldberg's Rachel. De vader van Rachel is Arkelshof's Sunlight, een van de grondleggers van de sektie B van vandaag. De moeder van Rachel is Roman Dulcibel, zij was een dochter van de preferente Revel Tobias.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:10

Hee, wat grappig om de naam van Woldberg's Rachel te lezen.
Ik heb juist een mailtje voor meer informatie over een dochter van haar die te koop staat gestuurd.

Wel leuk om alle broers/zussen van Pinky te leren kennen. Weet je al wat er met het veulen van dit jaar gaat gebeuren?

MarijeR

Berichten: 24927
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:21

Afbeelding

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 08:38


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-02 18:27

Je bent geweldig Marije!!! Kusje

Kan wel kloppen Karin, helaas is de site op het moment niet optimaal, en daardoor kon ik geen zoekactie doen Boos!

Irene: Geen idee. Ik kom er niet meer super vaak. Ik ga woendag weer denk ik.
Ik heb het idee dat ze het eigenlijk wel willen houden en dan jong castereren. Maar weet het niet zeker...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 81 bezoekers