Sonja (mika), is mijn voorspelling uitgekomen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Sonja (mika), is mijn voorspelling uitgekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-02 10:45

Ik heb voorspeld dat de mini-mika deze nacht geboren zou moeten worden. Ik ben benieuwd... Is het kleintje van jou er al?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 10:46

Sorry Carola, ik had zo gehoopt dat je gelijk zou krijgen, maar nee..........Nog steeds geen veulentje...... Huilen Huilen

Ik zie Mika elke dag veranderen, de vorm van de buik is nu in 1 nacht tijd weer heel anders als gisteravond en haar uier begint steeds meer te groeien....
Vanmorgen belde Mevr. Fiege al heel vroeg, die had het eerste veulen al, gewoon vannacht buiten geboren want de merrie was pas over 3 weken uitgerekent.......Waarom moet ik nou zolang wachten????? Verward Haha! Haha!

Zo gauw mini-Mika er is horen jullie het van me!!!!!!!!!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 10:54

Bij ons zijn de voorspellingen ook niet uitgekomen. Dan had het veulen al 2 weken oud geweest.

Ook Tammy heeft aardig wat verandering ondergaan, het veulen is gaan draaien en haar uiers hangen nu helemaal tot onder haar staart, stom gezicht is dat. Tammy is wel wat aan het kegelen dus ik verwacht dat ik niet lang meer hoef te wachten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Lanoca, M_arjolein, Suusw, Ubermetrics en 123 bezoekers