moet je kaartjes bestellen voor hengstenshows?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

moet je kaartjes bestellen voor hengstenshows?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-02 16:58

moet je uberhaupt betalen of kan je er gewoon heen gaan?
gaat voornamelijk om die van hengstenstal van uytert,iemand een idee?

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 17:21

Volgens mij niet...als je kleren gaat kopen en je kijkt in de etalage hoef je toch ok geen geld te betalen om te mogen kijken of er wat van je gading bijzit?

Welnu, die hengsten worden gewoon geetaleerd tijdens zo'n show. Dat is gewoon reclame voor zo'n hengstenhouder, hj wil graag dat je met jouw klandizie een kijkje komt nemen....hij zal heus de drempel niet willen verhogen door entreegeld te heffen....

Gewoon doorlopen, sterker nog, serieus een gesprekje aangaan, vertellen over je merries ....krijg je vast nog een kopje koffie toe!
De show hoort gratis te bij te wonen te zijn.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 18:24

bij van Uytert is tie gratiz volgens mij zijn de meeste wel gratis

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 18:25

Helaas zijn er ook nog hengstenshows waar je voor moet betalen. Waaronder bij Friese hengsten.. Verdrietig

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Hengsten show

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 18:55

Hoi,

Ik ga naar de hengstenshow in Zwolle. Via de Magic Stables ben ik aan 2 kaartjes gekomen. Zij hebben mij hier voor benaderd omdat ik zelf interesse had in de hengst Magic Ronaldo. Ofdat hier nog kosten aan verbonden zijn dat weet ik nog niet. Ik zelf ga er eigenlijk wel van uit dat ik toch voor de kaartjes moet betalen en als ik er als gast komt ter ere van de Magic Stables is dat alleen maar mooi meegenomen. Het lijkt mij ook wel dat kosten die ze voor zo'n show maken er er ook weer er uit moeten hebben. Maar wie weet......
Groetjes Prima Donna.