wie kent de pony............

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

wie kent de pony............

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-01 19:22

wie kent hier de pony speiro??
ik weet niet zo heel erg veel over haar alleen dat ze dus een merrie is en dat der moeder korteslags violetta is en der vader waarschijnlijk nieuwmoeds nepal!!! verder denk ik dat ze is ingeschreven bij de nrps en de kleur van haar is voskleurig!!
ze heeft niet zo'n hele breedde bles!!
ken jij een pony die misshcien en andere naam heeft maar wel die voldoet aan deze kenmerken???
pb of mail me dan alsjeblieft!!!
groetjes ilona


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 19:30

Opsporingsberichten horen thuis op VMR en niet op F&A. Daarom heb ik jouw bericht van drie dagen geleden met dezelfde inhoud verplaatst naar VMR, zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=33902 en daarom gaat op deze een slotje.

Wil je in het vervolg ook een duidelijke titel bedenken? Bij 'Wie kent de pony...' of 'Wie o wie' kunnen mensen zich niet echt iets voorstellen.

Karin (moderator F&A)

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fokfanaat, GoogleAdsense, SemrushBot, SentiBot en 122 bezoekers