Veulen onderweg!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 10:26

Party!! het zal wel een slapelooze nacht voor me worden want shirly P is bezig met bevallen geloof ik als de laaste keer aan aanwijzing is ze is aan het waxen, en daarna duurde het niet lang meer dus ik ga vanavond niet meer naar bed teminste als er nog wat anders te zien valt in de wei zometeen ga eerst eve kijke voor het donker is,, mijn eerste Holsteinertje Kwijl
houden jullie je vingers gekruist dat het goed gaat met haar!


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 10:36

Super!!! Hou ons op de hoogte! Heb je al een naam bedacht? En wie is de vader ook alweer?

Grappig dat ik Shirley nog heb gezien toen dit kleine wondertje net in haar buik zat... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 10:38

Spannend!! Party!!

Wat is waxen? Kegelen ofzo? *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 13:59

aaaaaah Ik duim mee eindelijk is M trouwens ook drachtig? das het monster waar karin op heeft gezeten toch?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 14:41

oei spannend ik duim ook mee hoor wel laten weten wat t geworden is en hoe t veulentje gaat heten he!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 14:43

Shirley P TB 8 Jaar voor het eerst drachtig door diepvries KI bij Cicero (Holstein)

Cicero
v. cor de la bryere
Afbeelding

_________________
Quote marjolein:
"zeggeh jij moet zwart haar hebben. zie ik opeens een blond persoontje. nu klopt mijn hele beeld van jou niet (eigenlijk had je daarbij ook nog een puntmuts op maar dat zeg ik er maar nie bij) ."

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens op 2001-12-11 13:48 ]</font>

traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-01 00:17

Dromen Kusje Nou je weet het wel ik heb nog niets! ben er wel konstant voor uit me bed geweest (als goede moeder doe je dat) maar nee niets te zien of te beleven,, wel nog aan het waxen en ingevallen kont maar voor de rest niets, mischien van avond dan, vind het wel raar want vorige keer toen ze begon te waxen kwam het veulen die avond,, mischien houd ze van verandering,, waxen is als er drupels was aan de tepels komen,,weet niet het heet in hollands! (wat een eikel he)
Verward
Ik denk dat het beesie Candries heet Andries met een C want ik wil het na mijn vader vernoemen en moet dus ook na de naam van de hengst (het moet beginne met een C) dus vandaar Candries, maar dat weet ik nog niet zeker kan alemaal nog verandere licht er aan hoe het aan voelt.

Ja gek he dat je haar gezien heb toen ze nog maar net zwanger was,, wat is dat toch vlug gegaan heb haar wel even net verzekerd je weet maar nooit,, het is net een veiligheids net als je het niet doet gaat het fout doe je het wel gaat het goed.

Marcella is nog niet zwanger, en ja dat was het monster die niets dee toen karin er op ging,, wat een lieverd he (paar dan he en ja karin ook
Haha!)

de foto is dus duidelijk Cicero, helaas is hij dood , maar wat kon hij mooi bewegen en lekker rustig kan niet wachten om te zien wat ik nou precies krijg een merrie of hengstje,, vind het allebij goed als het maar gezond is en dan ben ik al blij,, heb ik gelijk weer wat om mee te spelen....
dus weer een nacht zonder slaap!
Gaaaap


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annemiek73, Manny, Ubermetrics en 126 bezoekers