wil veulen van dochter van Weltmeyer kopen ja/nee

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
alabastro
Berichten: 844
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Hasselt-Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 16:23

petraaken schreef:
Veel te duur. Vind de nafok van Saros niet bijzonder. Is weer typisch belgisch. de hengst loopt een beetje goed in de sport en dan denken ze hier dat ze het groot lot gewonnen hebben.

Yep! *LOL* *LOL* *LOL*

finley

Berichten: 448
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 17:53

de belgische dressuurhengstenhouders zouden beter wat verder kijken dan hun neus lang is.
Alabastro das wat laag om een concurrent voor jou hengst zo af te schrijven ( Saros heeft toch al wat gepresteerd en dat weet jij ook)
En Vegeel op die manier hier op bokt proberen je eigen hengsten beter uit de verf te doen komen, dat vind ik ook maar niks...
Verder ben ik ook niet weg van saros als vaderdier.
ben benieuwd wat hij doet op het BK in Lier volgende week of komt hij daar niet aan de start?

Magique

Berichten: 1098
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 18:26

Ach als ik zie hoe populair Gribaldi in Nederland is kan ik me best voorstellen dat Saros in Belgie populair is Schijnheilig

alabastro
Berichten: 844
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Hasselt-Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 20:42

finley schreef:
de belgische dressuurhengstenhouders zouden beter wat verder kijken dan hun neus lang is.
Alabastro das wat laag om een concurrent voor jou hengst zo af te schrijven ( Saros heeft toch al wat gepresteerd en dat weet jij ook)
En Vegeel op die manier hier op bokt proberen je eigen hengsten beter uit de verf te doen komen, dat vind ik ook maar niks...
Verder ben ik ook niet weg van saros als vaderdier.
ben benieuwd wat hij doet op het BK in Lier volgende week of komt hij daar niet aan de start?

Ik vind Saros geen concurrentie.

finley

Berichten: 448
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 23:36

ok dan...
maar als hengstenhouder blijf je beter wat neutraal..
je eigen hengst wat extra belichten tot daaraan toe maar anderen de grond inboren

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 00:46

Magique schreef:
Ach als ik zie hoe populair Gribaldi in Nederland is kan ik me best voorstellen dat Saros in Belgie populair is Schijnheilig



Gribaldi loopt wel internationaal GP en heeft zich als vaderdier ook al internationaal bewezen. Hij is ook voor wat meer stamboeken gekeurd dan enkel het KWPN.

pumukel

Berichten: 4
Geregistreerd: 08-10-04
Woonplaats: Kalkutta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 10:19

ik vind hengstenhouder of niet, je mag toch u mening zeggen, zeker hier. ik heb saros ook eens zien lopen en mijn favourite is het ook niet echt, maar wie zijn fout is dat (ruiter of paard) het 2de zeker niet. maar ik denk dat er zich iemand op zijn teen getrapt voelt, niet soms Ach gut . just a little bit funny OK dan!

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 10:24

Ik volg u niet goed pumukkel. Je hebt je speciaal bokt-lid gemaakt om in dit topic te reageren en dan er direct zo invliegen.
We zullen Saros samen in Mechelen eens bekijken in de GP mét, daarom niet de hele top, maar toch wel wat internationale concurrentie.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 17:24

Magique schreef:
Ach als ik zie hoe populair Gribaldi in Nederland is kan ik me best voorstellen dat Saros in Belgie populair is Schijnheilig

En dat is nou voor mij net een reden om NIET met Gribaldi te fokken! Haha!