paarden klonen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Ben je voor het klonen van paarden?

Ja
7 (14%)
Nee
35 (74%)
Weet het niet
4 (8%)
Andere
1 (2%)

Totaal aantal stemmen: 47


Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:30

als niemand er onder te leiden zo hebben, zou ik het goed vinden, stel je paard gaat bijna dood, of je weet dat zijn dood er aan zit te komen, en ze vinden zoiets uit als klonen, dus dat er precies hetzelfde paard geboren word maar dan als 3 jarige ofzo, dat zou prefect zijn, maar ik denk dat mensen van tegenwoordig teveel wensen en eisen hebben.

Ze willen klonen zodat ze er groot geld aan verdienen, maar hoe goed zullen ze denken aan de toekomst... stel wat ik hierboven zei, van het klonen van een stervend dier, hoeveel mensen zullen dat dan wel niet gaan doen, dus hoeveel paarden zullen er dan wel niet elke keer geboren worden..? op een gegeven moment loopt dat toch uit de hand, en dan zijn er bijv. te veel... nou ik wil niet aan de toekomst van het klonen denken... ik ben er tegen hoor...

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:40

en oja, ik denk ook dat de mens er in de toekomst sterk misbruik van gaat maken. De verwachtingen worden dan steeds groter. Bijv een JONG paard krijgt artrose, waardoor het niet meer gebruikbaar zal zijn in de paardensport. (je moet je even voorstellen dat het klonen dan al een rage is) dan zou het me echt niet verbazen als ze dan het paard gaan klonen voor een beter paard, wat dan geen artrose ofzo heeft. Wat doen ze dan met het andere paard dat artrose heeft? die zal door meer en deel van de mensen in zo'n geval verwaarloosd worden,'omdat ze toch al een nieuwe hebben'

de mens word langzamerhand steeds erger.. het klinkt misschien ernstig, maar de gevolgen zullen ook steeds ernstiger gaan worden..

BJuwel

Berichten: 979
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:48

Ik ben echt tegen. is het leuk dat iedereen straks een salinero heeft.

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 20:23

BJuwel schreef:
is het leuk dat iedereen straks een salinero heeft.


Wat te denken van kleding,auto's,facelifts,en verdere verbouwingen.

Kon op termijn toch wel eens een markt voor zijn.

supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 11:30

BJuwel schreef:
Ik ben echt tegen. is het leuk dat iedereen straks een salinero heeft.

doe mij dan waterford crystal

nee dit is echt te zot..je zit zoals cassidy al zei met de spreiding van je genetisch materiaal.. als zoiets echt doorzet krijgen we daar problemen me