iemand nog bij Tewis geweest?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-04 22:09

Ja, ik zit hier wel aan te denken. Omdat hij goede verichtingscijfers had. en het bloed mij wel aan spreekt.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 22:22

En de welshhengsten? Hoe liet De Goede Ree Now or Never zich zien?

lienet

Berichten: 566
Geregistreerd: 15-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 00:19

Now or Never werd netjes voorgesteld, maar vond het erg spannend allemaal, spurte er nog al eens vandoor, hij is nog jong natuurlijk, ik vond hem verder wel braaf, ook op stal is hij makkelijk en komt lekker bij je kijken....

Eerlijk gezegd liep hij beter dan op de welsh hengstenkeuring, toen was de aanleuning echt niet goed......dit was nu duidelijk beter en dan loopt zo'n dier ook stukken beter.

Hij heeft zich goed ontwikkeld het afgelopen jaar, meer uitgezwaard en het is een chique verschijning, ik geloof dat hij niet erg veel gereden is, dus hij heeft ook niet echt veel ervaring.

Half juni krijgen we trouwens een veulen van deze hengst, ben er zeer benieuwd naar....jammer dat het nog zo lang duurt!!!!!

We hebben twee jaarlingen van Aester El Nino, die trouwens niet verkeerd uitgevallen zijn....model en karakter......allebei prima!

smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 11:50

Wie heeft een site waar stedinger op staat?

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 11:57


verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 15:54

lienet"]
Now or Never

Hij heeft zich goed ontwikkeld het afgelopen jaar, meer uitgezwaard en het is een chique verschijning, ik geloof dat hij niet erg veel gereden is, dus hij heeft ook niet echt veel ervaring.

We hebben twee jaarlingen van Aester El Nino, die trouwens niet verkeerd uitgevallen zijn....model en karakter......allebei prima!
[/quote]

Now or Never wordt toch echt wel 3 a 4 in de week gereden
Anemarie rijd hem zeer netjes
Daarbij rijd zij Aester ook en ze hebben toch al heel wat prijzen
Aester is een schat op stal maar daar buiten staat die echt wel zijn mannetje

[quote="lienet schreef:
Inderdaad werd Sonique te gehaast voorgesteld, het is echter ook niet de makkelijkste om te rijden, veel spanning.....tenminste de keren dat ik hem heb gezien...lieten niet echt een goede indruk achter....


Hij is met veel en druk publiek erg gespannen
Ik heb hem een tijdje mogen zien trainen naar zijn blesure en het is een heel rustig paard wat dan super beweegt
Maar hij is ook niet een van de oudste maar dat komt wel

Verder vind ik elmshorn een k*t karkter door fokken heb 3 verschillen nakomlingen gezien met ieder een andere moeder lijn en er was maar 1 die redelijk makkelijk was
De andere 2 waren strondbokken

Contender fokt wel mooi door ook een fijn karkter

Hoe ik dit allemaal weet?
Ik heb der 3 a 4 maanden stage gelopen
Dus veel van de hengsten die nou naar de hengstenkeuring zijn geweest heb ik ook in de handen gehad
Zaten leuke nakomenlingen tussen
Laatst bijgewerkt door verana op 25-03-04 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 16:04

lienet schreef:
Stedinger kwam binnen en ik was gelijk verkocht, het is een Beauty die zeer goed is in de beweging en als een veertje voortgeblazen door de wind zich door de baan beweegt, echt super.

Ja, die is lang niet verkeerd.
Heb je Reinie nog inzage in de röntgens gevraagd?
Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.............

lienet

Berichten: 566
Geregistreerd: 15-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 00:22

Nee, daar was eigenlijk ook geen tijd voor die avond, om naar de foto's te vragen.

Trouwens, wie was diegene die de hengsten voorstelde?(omroeper?) Hij maakte wel wat fouten, vast niet geoefend op de namen..haha, wel een mooie stem om te presenteren trouwens.

lienet

Berichten: 566
Geregistreerd: 15-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 00:26

Ja, ik zit hier wel aan te denken. Omdat hij goede verichtingscijfers had. en het bloed mij wel aan spreekt.



Thea.....mijn vriendin heeft besloten haar merrie door Stedinger te laten dekken, ik heb zelf geen paarden, anders wist ik het wel, mits het zou passen natuurlijk.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 09:49

Zolang ik geen straalbeenfoto's heb gezien durf ik het niet aan met zo'n Duitser.......