Boek 'Stempelhengsten' eindelijk binnen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 20:22

Kijk eens op www.reedbusiness.nl , ik heb zelf het boek in de voorverkoop gekocht, denk dat het normaal iets van 45 euro kost. Op zich een smak geld, maar je hebt wel wat .

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:36

Ik was verrast vandaag een dik pak karton in mijn brievenbus te hebben maar ik heb m ook bij voorintekening besteld! Hij zou alleen met kerst er al zijn hihi...
Leuk boek al mis ik wel wat info daarin dat even terzijde, wel een leuk item voor iedere geinterreseerde in de (kwpn) rij en een beetje tuigpaardfokkerij Lachen

Mensen van mijn leeftijd hebben kinderen en ik, ik plak de stickers van de banaan op mijn hoofd...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:40

Ik ga em donderdag ophalen in leusden Haha! Ik werd net heel netjes gebeld!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

gomir

Berichten: 25512
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 00:06

MIjn kerstkadootje is toch binnen (moet het nog eerst zelf betalen ook, mijn rekeningnummer staat op de acceptgiro Tong uitsteken )

Hij was bij het bedrijf afgegeven, mijn vader kwam er mee thuis na het eten Lachen

Ziet er goed uit, ik heb al wel het een en ander gelezen, maar moest eigenlijk wat anders lezen Clown

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Gurk

Berichten: 272
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 00:37

Jurga schreef:
Ik typ een lijstje:

Abgar xx
Amor
Burggraaf
Cambridge Cole
Cocktail
Concorde
Courville xx
Domburg
Doruto
Fabricius
Farn
Ferro
G. Ramiro-Z
Gambo
Hoogheid
Jazz
Joost
L'Invasion
Le Mexico
Lucky Boy xx
Marco Polo
Nimmerdor
Oregon
Purioso
Renovo
Rigoletto
Sineada
Voltaire
Waterman

Daarnaast van deze hengsten het overzicht van zonen, exterieurindexen, verrichtingscijfers, spring-, dressuur-, en tuigpaardindexen en fokregistratie tot dec. 2003.

Welke missen we in dit rijtje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 00:42

Gurk,

Het is echt te laat om nog eens serieus na te denken hoor! Haha!

Marco Polo

petraaken

Berichten: 44182
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 07:49

Jurga schreef:
Ik via Reed Business Information via de KWPN-site.



ik ook, ben alleen benieuwd of ik het ook daadwerkelijk zal ontvangen en wanneer.

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:00

Opvallend toch hoeveel 'Stempelhengsten' erin staan die in het begin echt niet aan de merrie gebracht konden worden en pas later de aandacht kregen die ze verdiende ,zoals :

Concorde
Doruto
Farn
Joost
Le Mexico
MarcoPolo
Voltaire

Om er zo maar eens een paar uit te pikken!

Maarre, mooi boek, helaas een foutje, heb er nu 2 Haha!

petraaken

Berichten: 44182
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:16

2 Verward . Heb je er per ongeluk 2 besteld misschien Haha!

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:25

Franske schreef:
Opvallend toch hoeveel 'Stempelhengsten' erin staan die in het begin echt niet aan de merrie gebracht konden worden en pas later de aandacht kregen die ze verdiende ,zoals :

Concorde
Doruto
Farn
Joost
Le Mexico
MarcoPolo
Voltaire

Om er zo maar eens een paar uit te pikken!


Enne waar blijft Wolfgang dan, of telt die niet mee in dit lijstje. Zou voor mij een reden zijn om het boel zeker te bestellen. Nu moet ik er nog maar eens over nadenken... Scheve mond

...

Dees

Berichten: 18857
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:34

Ik heb er ook eentje!
Blij!

Mooi boek. Duur met 50 euro, maar zo voor de 35 euro die voor-inschrijvers ervoor moeten betalen Prima Boek. Staat leuk in de boekenkast, NA verorbering mooie verhalen (bijv. Die ENE man die Amor mocht toiletteren Nagelbijten / Gniffelen)

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

petraaken

Berichten: 44182
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 13:37

Dees schreef:
Ik heb er ook eentje!
Blij!

Mooi boek. Duur met 50 euro, maar zo voor de 35 euro die voor-inschrijvers ervoor moeten betalen Prima Boek. Staat leuk in de boekenkast, NA verorbering mooie verhalen (bijv. Die ENE man die Amor mocht toiletteren Nagelbijten / Gniffelen)


nu maak je me wel heel erg nieuwschierig. Hopelijk krijg ik het boek ook ergens volgende week of zo. (hoop dat ik het uberhaupt krijg en niet alleen KWPN leden).

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 13:46

Ik mis toch echt Roemer...

- Offline -

petraaken

Berichten: 44182
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:04

Staat hij er echt niet in? Heel erg jammer vind dat die hengst ook als stempelhengst bestempeld mag worden. Heeft vele goede fokmerries gegeven en ook goede rijpaarden.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 18:19

Het staat ook wel voorin het boek, dat er een selectie is gemaakt van de hengsten, anders werd het een bijna onmogelijke opgave. Tuurlijk heeft iedereen wel één of twee namen die ernog in hadden gemogen, maar denk dat je dat blijft houden. Maar goed, iemand die in is voor het schrijven en in elkaar knutselen van deel twee: ik ben je eerste koper Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:28

Jaaaa, bij mij zat ie ook in de brievenbus. Het paste kennelijk net niet met het kartonnetje eromheen en toen heeft de postbode eerst het kartonnetje eraf gepeuterd (boek zitten lezen natuurlijk) en het toen door de brievenbus gefriemeld zonder te beschadigen. Hij wist kennelijk dat ik het graag wou hebben zonder tussenstop bij het postkantoor.
Dat de postbode af en toe mijn post bij de buren erin kwakt, is hem voor een paar weekjes vergeven Haha!.

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:31

ik kreeg hem ook gisteren bij de post binnen! mooi boek hoor! heel overzichtelijk, er ontbreken wel een paar hengsten, maar dat staat ook voorin het boek, ze hebben een keuze gemaakt. mooi boek OK dan!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Gurk

Berichten: 272
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:52

DeesDeBest schreef:
Ik mis toch echt Roemer...

Deze hoort er dus idd zeker bij.

Ik heb er nog wel een paar meer, maar wacht ff op jullie Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:56

Ik moet dat boek dan toch maar eens bestellen. Maar ik heb nog een boek wat ik graag wil hebben Haha!

petraaken

Berichten: 44182
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 08:20

De tot nu ontbrekende stempelhengsten kunnen misschien in deel 2 komen of stoppen ze met dit boek?

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 09:43

Ik heb hem idd ook gisteren ontvangen.
Ik ben gelijk naar Amor gebladert, aangezien die in de lijn van mijn paard voorkomt. Wel leuk om te lezen, Karaat, kleinkind van Amor er ook in vermeld stond. Da's de papa van mijn vent!

Nu weet ik in ieder geval wel waar zijn karakter vandaan komt... Hihi! En hij kan idd ook maar door een paar mensen gehanteerd worden!

The more you know, the more you become aware of how much you DON'T know

Ik heb mijn profiel ingevuld!! Foto's volgen nog.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 09:44

Van mij mag er een deel twee komen .

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dees

Berichten: 18857
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 09:48

Commercieel gezien zullen ze echt wel met deel 2 komen, maar dan moeten we wel nog wat meer namen anders dan Roemer noemen die we nu al missen....

Here I go:
Contango
Quidam de Revel (al jaren nummer 1 op springindex)

Welke tophengst missen we nog meer?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Dees

Berichten: 18857
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 09:50

Ik rijd nu op een Amethist x Amor x Marco Polo-merrie (moeder van 'mijn' Royal Dance).
Het is heel herkenbaar om de stukjes van Amor te lezen en de fotos van Marco Polo te zien. Uitgetekent de merrie in kwestie. Kleurtje is van Amethist...
De appel valt zeker niet ver dan de boom!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 10:47

Zo staan Cambridge Cole, Hoogheid, Oregon erin en een foto van Indiaan, allemaal vertegenwoordigd in Jurga, erg leuk om te zien!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 7 bezoekers