Lingh blijft bij Edward!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 08:33

Dat Lingh na de zomer verkocht gaat worden is nu wel heel duidelijk (komende winter wordt ie 12...........).
Nederlanders zijn allemaal hetzelfde ........ Geld, geld! Geld, geld! Geld, geld!
En dan te bedenken dat hier enige tijd geleden nog werd gemeld dat de eigenaar koos voor de ultieme sportcarrière en de hengst daarom niet aanbood bij het KWPN.

Wordt dus zo'n gevalletje Lando................. mag de hengst direct ná Athene een andere stal betrekken en komt er iemand anders op die er mee naar Peking gaat in 2008.
Dat voel ik aan mijn water.............

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:02

Hij staat toch gewoon te koop?? De nieuwe eigenaar moet alleen de vaste ruiter er bij nemen, dat is alles.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:16

Als mensen hem vóór de Olympische Spelen willen kopen, is de eis dat Edward hem tot Athene tot zijn beschikking heeft. Verder staat er toch niets over de periode daarna.....

geen

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:18

Precies.
Gevalletje Albert Voorn - Lando dus............... Knipoog

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 10:31

Gevalletje Piet - Ratina Knipoog enz.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 11:12

"Stoppen op het hoogtepunt" heet dat..............

Had Arjan ook moeten doen.........
..........nu start ie eenzaam en alleen in de GP komend weekend op zo'n achteraf concoursje......... Ach gut

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 11:36

CGJ12 schreef:
"Stoppen op het hoogtepunt" heet dat..............

Had Arjan ook moeten doen.........
..........nu start ie eenzaam en alleen in de GP komend weekend op zo'n achteraf concoursje......... Ach gut


Arjan is wat mij betreft een geval apart..
In Sydney slaat ie af, in Mechelen heeft ie het met de rug,dan is het de lucht die hem ontbreekt en dan .....
Heeft misschien ook iets te maken met vertrouwen,of doet ie(Goliath) het echt niet meer?

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 11:48

Goliath is / was een topper.
Maar om zo'n boomlange kerel door een proef te slepen valt ook niet mee.............. zelfs voor Goliath.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 11:52

Goliath schijnt er anders weer behoorlijk goed bij te lopen op het moment. Details weet ik niet, maar ik kreeg sterk de indruk dat Athene nog niet van de wedstrijdkalender geschrapt hoeft te worden in Huize Theewissen Lachen. Het is wel een ervaren combinatie en als Goliath zijn best doet dan komen de medailles toch wel weer in beeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 11:53

saluut schreef:
Als mensen hem vóór de Olympische Spelen willen kopen, is de eis dat Edward hem tot Athene tot zijn beschikking heeft. Verder staat er toch niets over de periode daarna.....

Maar hij is gewoon nu al te koop en niet na Athene pas. Wat er na Athene gebeurt is koffiedikkijken. Bovendien is de afvaardiging voor Athene niet eens bekend of wat ook, Lingh moet nog maar zien of ie een boarding pass om zijn halsje krijgt.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 11:57

Lovely schreef:
Goliath schijnt er anders weer behoorlijk goed bij te lopen op het moment. Details weet ik niet, maar ik kreeg sterk de indruk dat Athene nog niet van de wedstrijdkalender geschrapt hoeft te worden in Huize Theewissen Lachen. Het is wel een ervaren combinatie en als Goliath zijn best doet dan komen de medailles toch wel weer in beeld.


Dat zou mooi zijn OK dan!

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Suzanne F.

Berichten: 48954
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:11

CGJ12 schreef:
Dat voel ik aan mijn water.............



Hahaha, krijg rare ideeen hierbij. Haha!

Het is in het verleden vaak voorgekomen dat een combinatie uit elkaar gehaald werd maar dat het paard nooit zo goed daarna meer presteerde en andersom de ruiter ook.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:29

Suzanne F. schreef:
het paard nooit zo goed daarna meer presteerde en andersom de ruiter ook.



Lijkt me bij deze ruiter weinig kans op

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Suzanne F.

Berichten: 48954
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:56

Inderdaad zal Edward ook goed gaan presteren met ander paarden maar de O.S is toch iets aparts. Of Gribaldi dat nivo ooit gaat halen is afwachten of een ander paard van Eddie. Van Lingh weten we dat hij dat wel kan en ik denk samen met Edward. Hoewel Anky er ook goed mee zou kunnen sturen maar daar zal ie niet heen gaan.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:01

misschien is het wat voor de familie van der zwan. Na de belofte van de toekomst en een goedgekeurde hengst een olympisch paard Haha!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:19

Marjolein schreef:
misschien is het wat voor de familie van der zwan. Na de belofte van de toekomst en een goedgekeurde hengst een olympisch paard Haha!


en een goedgekeurde hengst .

Lingh heeft ook ballen.

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:33

maar troy mag ze gebruiken

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Suzanne F.

Berichten: 48954
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:56

Eindelijk eens een slim idee...Lingh op Poetin.... Lachen

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:22

ceasario schreef:
Lingh heeft ook ballen.

Nou heb ik echt geen verstand van fokkerij. Maar na heel wat topics te hebben gelezen op FA heb ik wel begrepen dat een goede sporthengst nog lang geen goede dekhengst is. Koffiedik of mis ik fokkerij-visie?

Verder zie ik bij deze scenario's [qua sport] ook wel een paralel met Welcome, maar misschien zit ik er naast?

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 00:02

Ze zeggen wel eens "Never change a winning team" En dat is hier zeker van toepassing.

Lingh vormt in mijn ogen de perfecte combinatie met Edward... Dat moet toch zo blijven... niet???

Daar moeten de eventuele kopers toch tot een overeenkomst kunnen komen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jolynne, lexa en 41 bezoekers