Reina-stam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Reina-stam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 16:54

Mijn veulen (binnenkort verwacht) komt uit de Reina-stam. Wie kent deze stam of heeft informatie over deze stam voor mij. Ik ben heel benieuwd waar deze stam weg komt, fokkers, fokprodukten etc. Alle info is welkom.
Is het verstandig wanneer het een merrietje wordt de naam door te voeren (Zareina dus)??

Alvast bedankt!!

^&+ 20 mei 2016


050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 17:05

Yep!! 2 jaar geleden heb ik bijna een veulen gekocht uit de Reina stam. Zij heette Vireina, weet ook waar ze staat, maar ze is volgens mij niet helemaal goed. Een zusje van haar staat ook daar en die is niet goed op der achterbenen. Mams zelf (Mareina) is verkocht aan een handelaar. Ze liep onregelmatig en aan een particulier raakten ze haar niet kwijt.

Groetjes.

Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 01:34

Quellian schreef:
Yep!! 2 jaar geleden heb ik bijna een veulen gekocht uit de Reina stam. Zij heette Vireina, weet ook waar ze staat, maar ze is volgens mij niet helemaal goed. Een zusje van haar staat ook daar en die is niet goed op der achterbenen. Mams zelf (Mareina) is verkocht aan een handelaar. Ze liep onregelmatig en aan een particulier raakten ze haar niet kwijt.

Groetjes.

Ehm, wij hebben nu een zwarte mareina op stal staan! Sinds vorig jaar zomer en ze is nu drachtig van Turbo Magic.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 01:59

denk wel dat ik een merrieveulen uit een stam naar de stam zou vernoemen
dus .... reina, wel zo leuk

vriendin van we heeft dat zelfs met het hengst veulen gedaan,
met olga, dat is wiezewolga geworden

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers