junior STV: te koop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:15

zoekie schreef:


ik heb er zelf 2 gehad van junior en er ook meerdere gereden en allemaal konden ze boven gemiddeld springen en minstens tot en met het Z springen zuccesvol worden uitgebracht. Aantal zijn ook uitgebracht in de springsport en vielen posotief op.
Maar de meeste junior's zijn
laat rijp
en dus ook laat sterk en krachtiger om mee te springen. Misschien geldt dit ook wel voor Junior zelf.
Ik blijf gaan voor Albert Voorn!! OK dan!


Hij is inmiddels 13 dus als hij nu nog niet rijp is????? Dier kan gewoon niet springen, jammer maar helaas!

Daarnaast laat hij zich niet makkelijk rijden, heeft hij in Nederland een slechte naam gekregen, en zijn er niet superveel toppers van hem gekomen.

Al met al zal hij denk ik niet zo duur zijn, en ook niet makkelijk verkoopbaar.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:43

Aimee schreef:
Wel makkelijk verkoopbaar aan mij.... Knipoog:D Als iemand nog een geldschieter voor me weet.


Vlak bij het AMC zit toch een pensionstal, zou ik hem daar neer zetten. Scheelt weer wat tijd Haha!:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:36

Ja er zijn mensen die de prijs weten. Maar die mensen zetten dat zeker niet openlijk op bokt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:36

zoekie"]
[quote="Pipo schreef:
Ja er zijn mensen die de prijs weten. Maar die mensen zetten dat zeker niet openlijk op bokt Haha!


raar hè Ach gut
[/quote]


Nee vrij normaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 09:55

Ja springen als een badkuip SUzanne Haha!

Sorry ik heb geen schaduwaccount Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:02

Suzanne F. schreef:
Ik bedoelde met 4 benen tegelijk!! Knipoog


Ow, nou das nog beroerder Haha!

Maar waarom bel je niet gewoon ff met Biemans voor de prijs Verward Bedoel als je al op je site gaat vertellen dat ie te koop is, dan zit je er wel flink mee in je maag denk ik. En dat zal de prijs ook wel bepalen, want ik schrok er niet van toen ik die hoorde Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:56

petraaken schreef:
Heb de site gecontroleerd en nergens staat er dat Junior te koop is. Dus Pipo van welke site haal jij dat Junior er te koop op staat? Verward



http://www.eurodressage.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 00:14

Ik heb een aantal Wahtamins gereden maar die waren toch echt superbraaf altijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 00:16

Symbeami schreef:
Hij is wel braaf, hij wil alleen altijd gaan en weet van geen ophouden Haha!



Dan heeft ie toch juist een superkarakter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 00:36

Energiek is Junior bepaald niet. Junior is flegmatiek en lui. Junior WIL gewoon niet. Dat was zelfs vorige week zichtbaar in Ermelo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 11:44

Missouri schreef:
Er was belangstelling vanuit Spanje, maar ik heb geen idee of dat wat geworden is.


Kruisen met van die lusitano's Haha!:D:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 15:46

Missouri schreef:
Er was belangstelling vanuit Spanje, maar ik heb geen idee of dat wat geworden is.


Chorizo is toch spaanse worst Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 22:17

Ik denk dat Junior daar geen problemen mee heeft Arwen:D:D:D Zolang ie maar niet over het draad springt en bij mijn merrie in de buurt komt Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Joyceee86, MDWStables en 76 bezoekers

cron