junior STV: te koop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 14:48

Omdat Gribel meedeed hadden ze al een aantal dagen van te voren de bak goed gesproeid hoorde ik ........... was goedkoper dan het uitdelen van stofkapjes. Haha!

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 14:48

CGJ12 schreef:
Omdat Gribel meedeed hadden ze al een aantal dagen van te voren de bak goed gesproeid hoorde ik ........... was goedkoper dan het uitdelen van stofkapjes. Haha!



Gribel was toch in dienst van Agterberg gekomen?

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 14:49

In ermelo doen ze zélf het beheer van de bodem.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 14:52

CGJ12 schreef:
In ermelo doen ze zélf het beheer van de bodem.


Ah Haha!

Gribel dus dienstaf:D

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 14:54

*LOL* *LOL* *LOL*

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 14:57

Suzanne F. schreef:
Hoe heeft Gribel het gedaan??

Iets van 62 % in de Inter II. Hij had nogal wat fouten maar er waren ook delen die ik aansprekender vond gaan dan in Den Bosch. Wel terecht dat Laurens van Lieren in deze klasse won!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 14:58

Gribel was hier in zijn eigen tijd.
Mocht duidelijk weer even verder met de promotietour van Edje.

Maar Gerrie, jij was er toch?
Kan jij hier de uitslag niet even knippen en plakken ????

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:28

Misschien was er wel een reden dat Gribaldi voor Agterberg dienst af was gisteren.......
aangezien de meesten die actief zijn in dit topic dat niet zelf hebben gezien, slaan de opmerkingen kant nog wal.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:31

Zoals een paard een week geleden liep, loopt ie vandaag nóg.............

Hoogstens over een langer tijdsbestek verandert daar nog het één en ander aan. Misschien dat ie volgend jaar zijn achterbenen wat hoger optrekt. Als Edje dat voor elkaar krijgt, stijgt ie sterk in mijn achting. En dat meen ik.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:39

CGJ12 schreef:
Zoals een paard een week geleden liep, loopt ie vandaag nóg.............

Hoogstens over een langer tijdsbestek verandert daar nog het één en ander aan. Misschien dat ie volgend jaar zijn achterbenen wat hoger optrekt. Als Edje dat voor elkaar krijgt, stijgt ie sterk in mijn achting. En dat meen ik.



Amen.

En dat geldt wat mij betreft voor Junior ook: Anky heeft m weggedaan omdat hij in de ring niet wilde meewerken, kan me dus goed voorstellen dat dit niet-meewerkende-gedrag nu reden is van verkoop..

Culemborg here I come!!

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:41

CGJ12 schreef:
Zoals een paard een week geleden liep, loopt ie vandaag nóg.............


Met dien verstande dat er nu wel sprake is van totaal verschillende omstandigeheden; vorige week liep Grib een hengstenshow in een hal met veel bekijks en ander publiek en deze week liep hij op een rustige zzgp-wedstrijd waar Eddie de ideale voorbereiding kon treffen, zodat de grand-prix kwaliteiten van het paard zo uit de bus konden komen dat hij in een Inter II proef voldoende kon scoren. Om hogere scores te halen zal hij wat minder foutjes moeten maken, maar hij had hem wel fijn aan het lopen en reed hem met lef. Die paar afstemmingsfoutjes krijgt ie zeker nog goed. In ieder geval was de proef die hij liet zien geen reden tot afkraken.

Verder ben ik het ook niet met de stelling eens, maar dat is off-topic.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:44

Hij krijg er niet spontaan een goed achterbeen van Aimee. Dat is onmogelijk! En dat weet iedereen.......

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:48

Dat schrijf ik ook niet en jij zou moeten weten dat ik zelf geen fan ben van Gribaldi, maar ik vind het niet kunnen om de proef van een paard af te kraken die jullie niet hebben gezien en waarvan iemand die hem wel heeft gezien schrijft dat het lang zo erg niet was als in Den Bosch.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:49

Maar als ik het goed begrijp liep ie iets van 62% in de Inter II ?
Niet dat ik er zelf meer zou kunnen rijden, maar 62% in de Inter II is voor zo'n paard onder een dergelijke gerenommeerde ruiter natuurlijk wel érg matig...........
En dan rijdt zo'n broekie van Van Lieren met een simpel ruintje hem er nog af......... Verward

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:51

Aimee schreef:
Dat schrijf ik ook niet en jij zou moeten weten dat ik zelf geen fan ben van Gribaldi, maar ik vind het niet kunnen om de proef van een paard af te kraken die jullie niet hebben gezien en waarvan iemand die hem wel heeft gezien schrijft dat het lang zo erg niet was als in Den Bosch.


De proef word niet afgekraakt, nergens niet. Er word gewoon gepraat over het achterbeen van Grib.

petraaken

Berichten: 44201
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:53

CGJ12 schreef:
Maar als ik het goed begrijp liep ie iets van 62% in de Inter II ?
Niet dat ik er zelf meer zou kunnen rijden, maar 62% in de Inter II is voor zo'n paard onder een dergelijke gerenommeerde ruiter natuurlijk wel érg matig...........
En dan rijdt zo'n broekie van Van Lieren met een simpel ruintje hem er nog af......... Verward



plus het feit dat dat simpel ruintje ook nog enkele jaren jonger is dan Grib.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:55

Gail schreef:
En dat geldt wat mij betreft voor Junior ook: Anky heeft m weggedaan omdat hij in de ring niet wilde meewerken, kan me dus goed voorstellen dat dit niet-meewerkende-gedrag nu reden is van verkoop..


Zouden mensen maar over de Junior denken zoals ie was toen ie bij Anky stond! Want de redenen dat Junior bij Anky weg ging, hadden niets met zijn "niet-meewerkende-gedrag" te maken. Wat ik daarvan mee gekregen heb is dat hij dat toen niet eens toonde. Helaas is men dat beeld van Junior onder Anky kwijt....... maar een paard zou toch nog net zo moeten lopen?

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:56

Ik heb de proef gezien en vond die niet slecht, maar van de bewegingen van Grib ben ik niet onder de indruk. Wel van de ruiter.
Maar goed, in de Gp die ik gisteren gezien liepen meer paarden met niet het meest aan beweging.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:57

Pipo schreef:
De proef word niet afgekraakt, nergens niet. Er word gewoon gepraat over het achterbeen van Grib.


De reactie boven deze spreekt boekdelen. Maar goed, het achterbeen van Grib wordt afgekraakt naar aanleiding van de wedstrijd in Ermelo en dat hebben jullie niet gezien.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 16:01

Aimee"]
[quote="Pipo schreef:
De proef word niet afgekraakt, nergens niet. Er word gewoon gepraat over het achterbeen van Grib.


De reactie boven deze spreekt boekdelen. Maar goed, het achterbeen van Grib wordt afgekraakt naar aanleiding van de wedstrijd in Ermelo en dat hebben jullie niet gezien.
[/quote]


Je suggereert dat ik dat doe, maar ik doe dat dus niet. Reacties die boekdelen spreken interpeteer je zelf zo, maar in werkelijkheid word dat niet gezegd.

Grib zijn achterbeen word afgekraakt op basis van al die keren dat die hengst gezien is. Dus jou ophef hierover begrijp ik werkelijk niet.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 16:03

CGJ12 schreef:
Gribel was hier in zijn eigen tijd.
Mocht duidelijk weer even verder met de promotietour van Edje.

Maar Gerrie, jij was er toch?
Kan jij hier de uitslag niet even knippen en plakken ????


ik was er wel maar niet eerder dan 14.00 uur
heb Gribaldi dit keer gemist.
De uitslagen liggen niet bij mij thuis,maar bij de fokker van die geweldige Jetset Vingers aflikken van Stephanie Peters.

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 16:28

Pipo"]
Je suggereert dat ik dat doe, maar ik doe dat dus niet. Reacties die boekdelen spreken interpeteer je zelf zo, maar in werkelijkheid word dat niet gezegd.

Grib zijn achterbeen word afgekraakt op basis van al die keren dat die hengst gezien is. Dus jou ophef hierover begrijp ik werkelijk niet.
[/quote]

En hoe moet ik dat dan interpreteren? Zeker errrruuug positief dat zo'n goede ruiter als Edward niet meer uit Gribaldi krijgt als een ruime 62 % in z'n eerste Inter II..... Verward

[quote="CGJ12"]
Omdat Gribel meedeed hadden ze al een aantal dagen van te voren de bak goed gesproeid hoorde ik ........... was goedkoper dan het uitdelen van stofkapjes.
[/quote]
[quote="Pipo"]
Gribel was toch in dienst van Agterberg gekomen?
[/quote]
[quote="CGJ12"]
In ermelo doen ze zélf het beheer van de bodem.
[/quote]
[quote="Pipo schreef:
Ah

Gribel dus dienstaf:D


Dit gaat wel degelijk over Ermelo en hoe Gribaldi daar gelopen zou hebben. Als je het over andere keren wilt hebben, hoeft dat niet in een topic over Junior en zíjn prestatie in Ermelo.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 16:30

het zou mij niet verbazen als Junior in de Inter II de volgende keer vóór Grib eindigt.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 16:35

Ben benieuwd! Wanneer mensen dan eens een keer objectief naar de paarden proberen te kijken en hun oordeel niet al vooraf klaar hebben staan naar aanleiding van persoonlijke smaak, zou dat een interessante wedstrijd worden.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 16:43

Goed gequote Aimee, staat inderdaad nergens iets in over zijn proefje in Ermelo!!! Dank je wel voor het plaatsen Haha!

Bij paarden blijf je altijd persoonlijke voorkeuren houden, het is onmogelijk om dat uit te bannen. Emotie en smaak is hetgene wat het meest meespeeld in paardenland.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bibi1995, lexa, Willemiens en 95 bezoekers