Iemand bekend met Onlinehengstenboer.nl ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mer1980

Berichten: 18831
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Iemand bekend met Onlinehengstenboer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-18 15:42

Ik ben bezig om een passende hengst voor mijn merrie te zoeken en in die zoektocht kwam ik opeens op de website www.onlinehengstenboer.nl terecht. Nu past deze website absoluut bij de huidige tijd en krijg je ook nog eens 10% korting als je via deze weg besteld.

Zijn er hier al mensen die gebruik hebben gemaakt van zo'n webshop voor hengstenzaad? :D (weet even niet hoe dit anders te verwoorden). Het is toch 10% korting via de site.

Groetjes Merilyn

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Iemand bekend met Onlinehengstenboer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 15:57

Nee, ik vind het niet prettig om niet te weten met wie ik zaken doe, bovendien moet je de dekking voor zover ik begreep direct volledig betalen. Korting kan je ook vaak direct bedingen bij de verschillende hengstenhouders, evenals afspraken over het gustgeld.

Mer1980

Berichten: 18831
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-18 19:49

Anoeska27 schreef:
Nee, ik vind het niet prettig om niet te weten met wie ik zaken doe, bovendien moet je de dekking voor zover ik begreep direct volledig betalen. Korting kan je ook vaak direct bedingen bij de verschillende hengstenhouders, evenals afspraken over het gustgeld.


Klopt dat is inderdaad wel een goed punt, direct betalen. Verder staat wel dat na betaling de hengstenhouder contact met je opneemt om het verder in te plannen en je kan deze ook nog zelf selecteren dus ergens weet je wel met wie je zaken doet.

Wat betreft de korting rechtstreeks onderhandelen, daar heb ik nog niet over nagedacht, maar dat ga ik dan wel doen.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Iemand bekend met Onlinehengstenboer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 14:45

Ik vraag me ook echt af wat er gebeurd als de merrie gust blijft. Krijg je dan wel het restbedrag (buiten het gustgeld om) terug gestort? Of moet je dan je verlies nemen?

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 15:07

Er zijn veel meer hengstenhouders, en dan ook nog met betere condities, dan de hier aangesloten stoeterijen.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 13:51

Anoeska27 schreef:
Nee, ik vind het niet prettig om niet te weten met wie ik zaken doe, bovendien moet je de dekking voor zover ik begreep direct volledig betalen. Korting kan je ook vaak direct bedingen bij de verschillende hengstenhouders, evenals afspraken over het gustgeld.

Daniƫl Mosterdijk.