Vraag over Holsteiner afstamming. New time x Le grand 1

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jintexx

Berichten: 462
Geregistreerd: 14-12-10
Woonplaats: Ledeacker

Vraag over Holsteiner afstamming. New time x Le grand 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-18 17:49

Hallo allemaal,

Momenteel ben ik rond aan het kijken naar een leuk paardje. Nu is dit een Holsteiner merrie van 9 jaar oud. Ik heb helemaal geen ervaring met dit ras en ken geen enkele bloedlijn hierin.
Nu krijg ik te horen dat deze merrie een goede afstamming heeft waar ik veel mee kan in de fok wereld. Voor mij heeft dit geen meerwaarde, het is altijd meegenomen voor als ik ooit een veulen wil fokken met haar.

Mij vraag is heeft deze merrie echt goede papieren? Ik ben hier al her en der wat na gaan vragen en over op aan het zoeken maar krijg het voor mijzelf niet echt duidelijk of deze merrie inderdaad z'n goed papier heeft als word gezegd.

Haar vader is: New time
Moeders vader: Le grand 1

En zijn er misschien mensen die een paard van deze afstamming hebben die mij kunnen vertellen hoe hun karakter is.

Alvast bedankt!!


BigOne
Berichten: 38038
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Vraag over Holsteiner afstamming. New time x Le grand 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 17:52

Wanneer dit geen meerwaarde voor je heeft en je zoekt een rijpaard dan zou ik gewoon gaan kijken en uitproberen, op papier kun je niet rijden zei mijn opa altijd. Misschien niet allemaal maar ik vind de Holsteiners vaak wel wat gemoedelijker en rittiger van karakter dan de KWPN ers.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Jintexx

Berichten: 462
Geregistreerd: 14-12-10
Woonplaats: Ledeacker

Re: Vraag over Holsteiner afstamming. New time x Le grand 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-18 17:57