wie heeft er afstammelingen van de volgende KWPN-Hengsten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 18:10

ik ben benieuwd naar familie van Laiser.
Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met mensen die afstammelingen hebben van de volgende hengsten.

Glendale (vader van Laiser) is een zoon van Nimmerdor en een merrie van Marco Polo
Dorichta is een dochter van
Saros xx en een dochter van Doruto


paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 18:58

ik heb zelf een 8 jarige glendale merrie,zwart,2 witte voetjes en een kolletje.
ik was L met haar(dressuur) maar heeft nu last van artrose en loopt alleen maar in de wei genietenvan haar veel te vroege pensioentje!
ze is 1.69,lief maar nioet de makkelijkste!
het is een stermerrie en de verdere afstamming is glendale*souvenir,vorig jaar was ze gust van junior(uniform)en dit jaar drachtig van ooseven(rubinstein),ik hoop dus op een chique hoogbenig zwart veulen met maat! Party!! .
verder is mijn andere merrie een 19 jarige van doruto*eros,zij is een vos met 2 witte voetjes en een blesje en zij is ook ster.
heeft al heel wat veulens gehad,zo'n 8/9 en dit jaar drachtig van flemming.
verder is zij 1.66 hoog eigenzinnig maar braaf karakter,ooit m1 (dressuur)geweest.
zeer mooie droge benen goed beenwerk,mooie bouw alleen wel toontredend van voor.

en dan als laatste heb ik nog een 4 jarige vosruin van jetset*doruto,zeer goed karakter,1.65,1 wit voetje voor en een blesje,nog niet gestart op het moment last van blessure.

verder houden ze allebei niet van de trailer(behalve de 4 jarige) en zijn het net jut en jul kunnen nog geen 5 sec. zonder elkaar!! *LOL* *LOL*

nou dit was het wel z'on beetje hoop dat je er wat aan hebt!vertel ook eens wat over je eigen paardje!
groetjes nathalie(als je nog vragen heb hoor ik het wel!)

ps leuk dat we zoveel dezelde lijnen hebben in de paarden zeg! *LOL*

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 20:06

Ik heb een Belisar en Belisar is een Saros. Wel familie dus in de verte. Er staat ook nog een Saros bij ons op stal en een dekhengst die Naturel X Saros is.
Bij ons op stal zijn we een beetje Saros gek Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 22:51

Fie is een dochter van Ahorn, dat is weer een zoon van Nimmerdor, dus toch nog een beetje familie van jouw Laiser!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 09:52

Voor Paddy had ik Justin en dat was een Notaris x Doruto. Doruto is heel mooi dressuurbloed, dat zie je wel aan Barbria.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 10:13

Ik HAD een paard met als grootvader Marco Polo...

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 10:52

Mijn Kaminka heeft als vader Topas, dit is een zoon van Marco Polo uit een Farn merrie.

Marco Polo is half Trakhener, half engels volbloed en bekend om zijn springgenen die hij errug goed doorgeeft.

parnassia
Berichten: 826
Geregistreerd: 30-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 12:11

ken een glendale merrie, super braaf karakter, kan iedereen zo mee wegrijden, komt een beetje lui over maar dat valt wel mee als je haar aan het werk zet, probeert er dan eerst wel wat onderuit te komen maar nooit bokken/steigeren en absoluut niet schrikachtig! Donkerbruin bijna zwart, zonder aftekeningen, beetje een 'propje' (iets vierkantsmodel), zware hals en lage halsaanzet en redelijk sterk achterbeen. Ongeveer 1.63 (moeder ook 1.63m.)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: parnassia op 2001-09-14 16:20 ]</font>

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 16:04

Ik ken ook een Glendale-merrie. Van een vriend van me. Ze is een paardje met een heel eigen karakter, en hij stuitert er regelmatig af, maar momenteel gaat het best goed. Wel een mooi paard. ong. 1.62m, donkerbruin.

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 18:22

Ik heb een dochter van Ico II, een zoon van Marco Polo. Dus ook een beetje ver familie.
Verder zit er niks in van jou paard, dus eigenlijk heeft het geen zin om haar kenmerken en gedrag uit te gaan leggen.
Succes verder!
groetjes Linda

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 19:29

Citaat:
Op 2001-09-13 18:58, schreef paulanda:
ik heb zelf een 8 jarige glendale merrie,zwart,2 witte voetjes en een kolletje.
ze is 1.69,lief maar nioet de makkelijkste!ps leuk dat we zoveel dezelde lijnen hebben in de paarden zeg! *LOL*


Inderdaad leuk dat onze paarden zoveel dezelfde bloedlijnen hebben.
Laiser is ook niet altijd een makkelijke. zo ziet hij er wel uit, maar als je er op zit en je wilt iets van hem zal hij dat niet zomaar voor je doen, je zult er wel wat voor moeten doen. Ik weet niet of je die foto laatst van hem hebt gezien met dat steigeren. maar dat is dus iets wat hij makkelijk doet. hij is ook erg onzeker. gelukkig is dat nu al minder dan toen ik hem kocht.

Ik ben eigenlijk ook benieuwd naar karakereigenschappen van deze hengsten en hun nakomelingen....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mickey op 2001-09-17 21:54 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 113 bezoekers