hengstencompetitie in Weert (18 dec)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:15

Sprintje schreef:
Hmmm, ik zou ook wel mee willen, maar helaas ik moet echt werken die dag Boos!


Kan je niet een dagje later promoveren Haha!

geen


Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:21

saluut"]
[quote="Sprintje schreef:
Hmmm, ik zou ook wel mee willen, maar helaas ik moet echt werken die dag Boos!


Kan je niet een dagje later promoveren Haha!
[/quote]

Neeeeee!!!!! Dat zijn principes Haha! Niemand doet het hier in vier jaar, dus ik wel Tong uitsteken
Meestal kan ik dan wel een dagje in het weekend gaan werken ofzo maar mijn prof is donderdag in nederland, dus daar kan ik eeeeecht niet onderuit en eh ik moet woensdagmiddag ookal spijbelen Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:26

SPrintje, kan je niet vragen of je prof een dagje later komt Haha!

Of sochtends vroeg........we rijden toch om een uurtje of 11 a 12 pas weg

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:46

mmmm, die verleiding is wel groot, ik heb tot 11 uur een afspraak staan, daar na gaat hij andere mensen pesten.... daarna heb ik nog wel afspraken, maar minder belangrijk.... Ik ga nog eens even kijken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:47

Geregeld Haha!

Nu alleen die stagiare hiernog Bloos

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:07

Bewaar voor mij een plekje als jullie er vroeg zijn Knipoog

Maarre op knhs.nl en dan bij topsport het tijdschema van Weert, het gehele concours dan.

Maar stond bij :
Donderdag 18 december 2003

hengstencompetitie


12.00

dressuur klassen L - M - Z


18.30

springen klassen L- M- Z

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 21:56

Grrr, fijn hoor, iedereen gaat weer en ik kan niet. Ik baal dus!
Hmm, aangezien dat mijn bericht weg is hoop ik nog steeds dat er een verslagje komt. Wie gaat er naar Goes?

Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 22:52

Aha, ik heb het nu ook gevonden op de KNHS-site. Donderdag dus om 12.00 u. in Weert!!! Hou je ons wel op de hoogte Pipo, of je kan of niet???!!!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:04

Nou euh Chantal ik kan ook niet, ik heb die dag een personeelsfeest en ja ja het is verplicht.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:07

Personeelsfeestjes die verplicht zijn, ga ik bij voorbaat al niet heen!!!! Ik doe niet aan " verplichte" feestjes!!!

geen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:07

Aimee schreef:
Aha, ik heb het nu ook gevonden op de KNHS-site. Donderdag dus om 12.00 u. in Weert!!! Hou je ons wel op de hoogte Pipo, of je kan of niet???!!!



Morgenochtend hoor ik of ik wel of niet kan...........dus dan weten jullie of je kan carpoolen. Hoop van wel, want het lijkt mij beregezellig Haha!

Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:12

whoehoehoe, het wordt wel spannend zo Pipo!!! Heeft er iemand nog een leuke duim-smiley???!!!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:13

Pipo schreef:
Hoop van wel, want het lijkt mij beregezellig Haha!


Me too!!!!! ~~}> Haha!

geen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:14

Of een manier om de stagiare onder druk te zetten...........Haha! ( beoordeling heb ik er al ingegooid Haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:17

adriana schreef:
Nou euh Chantal ik kan ook niet, ik heb die dag een personeelsfeest en ja ja het is verplicht.


de beste manier om te zorgen dat het personeelsfeest nooit meer verplicht wordt : zo lam als een kanierie worden, je directeur versieren..................

Was je laatst verplichte personeelsfeestje...........Haha! ( tenzij je bij mijn exwerkgever werkt, die vind dat fantastisch en banketstaaf je zelf zijn bed in Haha!)

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:23

Hahahahaha helaas hebben wij geen knappe directeur hahaha

Maar goed in Zuidbroek ben ik er wel bij, maar Weert was wel leuk geweest met al die Brabanders en Limburgers.

Moedig Sydney maar goed aan! Ik ken nu bijna het hele circus wat eigenaar en fokker is Lachen

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:27

adriana schreef:
Hahahahaha helaas hebben wij geen knappe directeur hahaha
Lachen

Heb nog nooit een knappe directeur gehad!!!!

Maar goed, ik ben het met saluut eens, dat verplichte feestjes niet erg leuk zijn, en ik zou daar ook zeker niet aan mee werken.

Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:40

Ik ga regelmatig met m'n baas, m'n collega's en m'n ex-baas stappen Bloos! erruuug gezellig. Ik heb alleen maar mannelijke collega's dus de sfeer is opperbest Schijnheilig alleen klagen de collega's dat de baas altijd opeens verdwijnt......... daar heb ik nou nooit last van...... Knipoog Haha!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:41

Aimee schreef:
Ik ga regelmatig met m'n baas, m'n collega's en m'n ex-baas stappen Bloos! erruuug gezellig. Ik heb alleen maar mannelijke collega's dus de sfeer is opperbest Schijnheilig alleen klagen de collega's dat de baas altijd opeens verdwijnt......... daar heb ik nou nooit last van...... Knipoog Haha!



Hij verdwijnt voor de rest...........maar voor jou niet!!!!

FOEI AIMEE Haha! Haha! Haha!

( OK dan! you go girl OK dan! )

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:47

Zooitje OWs gestuurd nav:

BartVB schreef:
Zeveren mag best maar doe dat dan in de HK en niet op FA. Volgende die flauw zit te mutsen in dit topic gaat door voor de OW Haha!


Beetje jammer dames Scheve mond

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:51

BartVB"]
Zooitje OWs gestuurd nav:

[quote="BartVB schreef:
Zeveren mag best maar doe dat dan in de HK en niet op FA. Volgende die flauw zit te mutsen in dit topic gaat door voor de OW Haha!


Beetje jammer dames Scheve mond
[/quote]

Jezus kun je nou echt niet tegen een grapje? Gaaaap

geen

Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:52

Wat is nou weer een OW, ik heb niets ontvangen Schijnheilig weet alleen dat het hier gezellig is én over de hengstenkeuring gaat.........

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 00:08

Kan best tegen een grapje maar niet als jullie 2x in hetzelfde topic gruwelijk offtopic gaan met flauw gezever. Weinig mis met flauw gezever maar doe dat dan in topics die over flauw gezever gaan. Anyway, m'n post op pagina 1 was vrij duidelijk, snap het probleem dus niet zo.
Aimee: OWs krijg je via de mail.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 00:17

BartVB schreef:
Kan best tegen een grapje maar niet als jullie 2x in hetzelfde topic gruwelijk offtopic gaan met flauw gezever. Weinig mis met flauw gezever maar doe dat dan in topics die over flauw gezever gaan. Anyway, m'n post op pagina 1 was vrij duidelijk, snap het probleem dus niet zo.
Aimee: OWs krijg je via de mail.



Ow heb ik nog niet ontvangen. Maar Bart....het gaat over het topic HK, dus whats the problem?

Over wie wel gaat,niet gaat, wat de werkelijke reden is.........enz. enz.

Verward Verward

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 09:27

Hoi, ik ben weer terug. Dames, personeelsfeestjes en stagiaires hebben niks met hengstencompetities van doen.

BartVB: dank voor de ingreep!

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers