Twenter te klein.. Meningen gevraagd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 02:03

LolaCindy schreef:
Jij legt het ook niet helemaal goed uit, zelfs in Nederland is vanaf 1.48 een paard geen pony, maar een E pony zal in Nederland blijven tot nu toe. Maar als bijvoorbeeld in der paspoort zou staan of ze een pony of een paard is, zou der nu al paard staan


In het paspoort van onze E pony stond toch echt pony, nog specifieker rijpony en geen paard.

LaNoah
Berichten: 23
Geregistreerd: 19-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 07:31

Ik vind het echt lief dat iedereen mee leeft. Maar ja ze is ineens mega rap gegroeid( nieuwe stalling, elke dag op het land inplaats van stal) ze fleurt helemaal op zeg maar. Het kan ook zijn dat ik toen een beetje verkeerd heb gemeten en het nu door iemand heb laten doen die er verstand van heeft. *bloost lichtelijk om haar eigen drama*.

Ik heb haar niet zelf gefokt. Maar reed haar moeder toen ze drachtig was van me veulen. En toen het veulen een half uur oud was en ik haar zag. Ja liefde denk ik, een klik. Die is er sinds dag 1. Dus ik heb haar niet zelf gefokt. Mams was al drachtig. Moeders heb ik later ook gekocht.

En echt petje af voor diegene die met een shet in de Z rijd! Echt ik kan niks anders dan' wooow knap' denken!

Ik zelf heb alleen de vervelende ervaringen gehad dat toen ik 18 werd en met me pony bij de paarden kwam te rijden ik nogal vaak opmerkingen naar me hoofd kreeg. En daar was en ben ik een beetje gevoelig voor. Dat is een probleem van mij natuurlijk en niet van me paardje/pony. En dat zou ik eigenlijk niet me paard moeten laten bederven. Dat weet ik. Maar ik hoopte dat ik zo gewoon het prutsmuts voor kon zijn.

Maar het liefste kindje popke( was ze hiervoor ook al hoor) is de 156,9cm voorbij. Ook al blijft ze nu 157,5cm dan is het goed. Besluit ze nog groter te worden ook goed. Word ze bij wijze van 170cm dan koop ik een tuintafel om op te stappen! Ik hoopte alleen dolgraag dat ze een paard zou worden.

Ik zocht alleen hier omdat dit mijn eerste veulen was wat gerustheid dat de kans dat ze verder zou groeien nog wel zou komen. En dat heb ik gekregen dankzij allemaal lieve reacties. En gelukkig is ze nu de ponymaat voorbij.

Dus dankjewel iedereen voor het mee leven. Ik ben super blij in ieder geval.

Van mij mag er een slotje op. Indien anderen natuurlijk nog wat te zeggen hebben( werkt het zo dat je vraagt of er een slotje op mag?)

Echt super bedankt!!

yakari123

Berichten: 502
Geregistreerd: 08-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 09:45

Fijn voor je!
En dat slotje lijkt me wel hoe anders?

ponyparadijs

Berichten: 15646
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Twenter te klein.. Meningen gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 15:17

Slotjes worden niet uitgedeeld.
Daar kan je dus ook niet zelf om vragen.
Je topic zakt vanzelf weg als er niemand meer op reageert.

Fijn dat ze zo gegroeid is en dat je er nu rust in kan vinden.

Mendy1984
Berichten: 979
Geregistreerd: 02-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 16:30


LaNoah
Berichten: 23
Geregistreerd: 19-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 02:20

ponyparadijs schreef:
Slotjes worden niet uitgedeeld.
Daar kan je dus ook niet zelf om vragen.
Je topic zakt vanzelf weg als er niemand meer op reageert.

Fijn dat ze zo gegroeid is en dat je er nu rust in kan vinden.


Dankjewel, ik begrijp het forum nog niet bijster goed. Daarvoor mijn excuses.

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Twenter te klein.. Meningen gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 04:13

Sommige paarden stoppen ook gewoon met groeien. Mijn paard (pony) is nu 5,5 jaar en sinds haar 3e niet veel meer gegroeid. Zekerheden krijg je niet in het leven. :)