Fokker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
oliveira

Berichten: 105
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Den Hoorn (Z-H)

Fokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 14:02

Ik heb bij de koop van me paard ( Kwpn-er tuiger Haha! ) tehoren gekregen Dat ze bij de Fokker P.Rozendaal in Zwartewaal vandaan kwam.
Ik ben er toen heen gegaan maar het bedrijf stond te koop en volgens de buren zit hij in het bejaarden tehuis.
Ben toch nog benieuwt of iemand hem kent. Laat dan een berichtje achter Alvast bedankt

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 16:12

Volgens mij heet hij Piet Rozendaal hij komt me op een of andere manier bekend voor. Vergeet iet dat dit vaak boeren zijn die af en toe eens een tuigertje fokte. Vaak lastig om dit te achterhalen maar je kan het proberen.

Je zou eens een grote tuigpaarden handelaar kunnen bellen kijken of die meer weet. Zoals HBC stal in zwolle. www.hbcstal.nl

Wat voor een papier heeft je paard dan?.

oliveira

Berichten: 105
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Den Hoorn (Z-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 12:49

Mijn paard heeft geen papieren maar de handellaar gaf me dit adres waar ze vandaan kwam. Waar ik op pensionstal staat hadden nog twee mensen daar paarden vandaan. En nu bleek dat mijn paard dezelfde moeder heeft. Als hun paarden. Maar ze heeft een verkeerd groeiend hoefje en iedereen vertelt daar een andere verhaal bij van daar dat ik graag contact wil hebben want misschien weet hij nog wat er gebeurd.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 13:54

Mhh denk dat het dan erglastig gaat worden. Tenzij je het betreffende bejaardentehuis gaat bellen.