Lupicor (Lux x Pilot)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Lupicor (Lux x Pilot)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 12:30

Wij zijn een beetje bezig met een hengst aan het uitzoeken voor onze 3-jarige Burggraaf merrie. Op dit moment denken we aan Lupicor (lux x pilot). En nu vroeg ik me af heeft iemand hier al nakomelingen van deze hengst gezien?? En wat is jullie mening dan over de nakomenlingen die jullie gezien hebben van hem??


Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.


amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 13:30

moet je effe _Rick pben die is Lupicor fan Lips are sealed

heb wel een paar veulens van gezien, niet heel apart imo

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 13:37

In duitsland schijnene een paar mooie nakommelingen te lopen. Ik weet niet alles precies maar er schijnt een miljoen geboden te zijn voor een lupicor (ik dacht x lancerII, niet zeker hoor) en bij een duitse merrie test was een lupicor dochter eerste (met een 8,6)en een ander 3e. weet dit allemaal niet zeker maar hoor af en toe wat tijdens de koffie Haha! over een half jaartje kan ik je vertellen of ik lupicor een leuke hengst vind hij komt namelijk op mijn stage/werk te staan

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 18:44

Citaat:
moet je effe _Rick pben die is Lupicor fan


Inderdaad, dat ben ik dus niet Lachen Waarom moet je maar ff op 'Zoeken' drukken bovenaan.

Citaat:
In duitsland schijnene een paar mooie nakommelingen te lopen. Ik weet niet alles precies maar er schijnt een miljoen geboden te zijn voor een lupicor (ik dacht x lancerII, niet zeker hoor) en bij een duitse merrie test was een lupicor dochter eerste (met een 8,6)en een ander 3e. weet dit allemaal niet zeker maar hoor af en toe wat tijdens de koffie over een half jaartje kan ik je vertellen of ik lupicor een leuke hengst vind hij komt namelijk op mijn stage/werk te staan


Stond inderdaad ook in de paardenkrant, maar goed, ik zie het liever met mijn eigen ogen en sta er liever zelf bij Lachen Zulke verhalen kan ik ook plaatsen in de krant als ik ff bel Lachen

.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 21:03

_Rick schreef:

Inderdaad, dat ben ik dus niet Lachen Waarom moet je maar ff op 'Zoeken' drukken bovenaan.


heb ik gedaan maar kan weinig over jou eigen mening vinden (behalve dat je er weinig aan vind).

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 17:16

Nou , er staat vast wel ergens bij waarom (Manier van springen etc. Lachen )

.

Storm

Berichten: 20830
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 22:46

Ik heb vorig jaar Lupicor op een hengstenshow gezien en ik was helemaal weg van hem! Hij kan goed dressuur en springen, ook zijn nakomelingen (er liepen er een stuk of 5 van hem) waren erg mooi, konden goed bewegen en waren aansprekelijk.
Ik vind het echt een goede hengst, en vooral in Duitsland zijn ze weg van hem, dus een aanrader!!! T'is dat ik een ruin heb, anders zou ik voor deze hengst gaan.

Is het al lente?

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 23:11

Heb hemzelf donderdag in actie gezien. Vond het een megamooi paard. Moet alleen nog even achter het dekgeld zien te komen. Maar ik denk dat ik er ook uit ben!!!! (Yes)

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 14:37

Het dekgeld was vorig jaar in ieder geval €850, het zal dit jaar wel wat hoger zijn denk ik.
Heb hem op de hengstenkeuring gezien, ik vond het een erg mooie hengst met veel massa en een vriendelijk ook. Zeer nette gangen ook!! Lachen

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 15:58

Morgen wordt de definitieve versie van de folder ingeleverd bij de drukker en ik dacht dat het 900 euro was het dekgeld van lupicor, maar weet het niet zeker.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 23:16

Tja, toch weer meer als de beoogde 750 maar dan moet ik maar een paar dagen overwerken. Bij nader inzien ga ik toch niet op vakantie....
Vier hopelijk over 4 jaar dan weer alle dagen vakantie op een paarderug....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: acerdurac en 119 bezoekers