Welk brandmerk is dit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Welk brandmerk is dit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 13:07

Ik heb een 24 jarige vosmerrie. Deze is geadopteerd van het asiel. Er is een nieuwe chip in gestoken daar er geen oude was. Verder is er geen informatie over haar, nog enig papier. Wel een brandmerk. Is er iemand die het herkent? Ze is 1.71 groot, vos en kan aardig bewegen.


Afbeelding


Anoniem

Re: Welk brandmerk is dit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 15:59

Ok bedankt! Ben niet gekend met kwpn, vandaar :) Wie weet kan ik dan wel de afstamming achterhalen. Ga eens zoeken deze week :)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 17:49

mvdbijl schreef:
Kwpn, dan moet haar papier gaande weg kwijt geraakt zijn.


Ze is in beslag genomen na zware verwaarlozing. Dus er zijn helaas geen papieren. Ze noemt Miley en er is mij verteld dat ze nu 24 is. Ze is vos met een hele kleine kol. Meer weet ik helaas niet.

Anoniem

Re: Welk brandmerk is dit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 01:37

Nee, er zat zeker weten geen papier bij. Vaak weigeren de eigenaars bij inbeslagname ook om de papieren mee te geven of zijn deze zogezegd verloren. Tattoo heeft ze niet. Ga deze week aan de dierenarts vragen of ze wil zoeken naar een extra chip :)

Anoniem

Re: Welk brandmerk is dit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 10:23

Nee. Ik ga er niet mee verder qua dna :) Wij hebben haar nu 2 jaar, ze is ongelofelijk lief. Duidelijk fokmerrie geweest dus het was leuk geweest eventueel een nakomeling te vinden. Ik ga nog laten kijken voor een eventueel 2de chipnummer, maar verder dan dat ga ik niet. Ben al lang blij om te weten dat ze kwpn is :j


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 bezoekers