Trafalgar

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 17:35

Gucci_ schreef:
Oké, dan hoef ik het om de maat niet te laten en toch maar proberen. Vind hem namelijk mooi bergopwaarts gebouwd en bewegen (als ik mij niet vergis).
Mijn merrie verwacht over ruim een week haar eerste veulen en het is ook afwachten hoe zij gaat fokken.
Las wel dat veel veulens een franse beenstand hebben en dat hij onregelmatig loopt voor?

Wij hebben een nu 2 jarige Trafalgar lopen. De moeder staat Frans, dus als hij inderdaad veulens geeft die Frans staan (ik heb me daar niet in verdiept), zou dat natuurlijk geen handige keus zijn, maar Trafalgar zelf is niet Frans, daarom was hij voor ons wel een optie. Veulen heeft absoluut geen Franse beenstand! Wel had hij bij de geboorte een beetje een "frans" achterbeentje (beetje klem gelegen in de baarmoeder misschien), maar dat is met juist bekappen ook helemaal goed gekomen.
Qua maat kan ik niet zo veel zeggen, wij hadden een grote merrie en ik zou niet weten hoe groot onze twenter is.

Bowo

Re: Trafalgar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 10:46

We zijn laatst weer bij onze twenter geweest. Hij is wel redelijk kort (wat mams niet was), maar wel nog steeds onwijs lief. Verder is hij qua exterieur niet heel verkeerd, wat kortbenig, maar dat komt van zn moeder.
Qua grootte is hij ongeveer gemiddeld met de rest van zijn opfok kudde, weet niet hoe groot precies want we hebben niet gemeten. Moeder was rond de 1.70

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie