KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Balou_k

Berichten: 14005
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 00:17

Haike, als je nu lid wordt van het KWPN dan betaal je over dit jaar niks meer. Kwam ik achter toen ik enkele weken geleden mijn lidmaatschap wou aanvragen.

Ik twijfel nog om volgend jaar mijn merrie te laten opnemen in het stamboek of dat ik wacht tot volgend jaar. Mijn merrie word volgend jaar drie en momenteel staat ze erg onvoordelig, meer jaarling dan bijna 3 jarige.
Ik zal het de aankomende maanden even aanzien hoe snel zij vordert, maar lees hier sowieso graag mee.

Foto van afgelopen augustus (aan de longe vanwege de klinische keuring)

Afbeelding

23-12-2018, Soms lacht het leven even.


Balou_k

Berichten: 14005
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:57

Inderdaad wat een leuk dier zo op het filmpje!

Ik zit momenteel erg in dubio en ben al wat aan het rondspeuren op de website van het KWPN..

Momenteel zit ik met meerdere vragen en dacht dat dit wel de juiste plaats was om mijn vragen te stellen.

Mijn merrie is van 28 juni 2014, een vrij laat veulen en ze is momenteel ook nog erg jeugdig. Op dit moment doet ze nagenoeg niks op zeer af en toe wat basis grondwerk als en wegwijs maken in de grote mensen wereld. 'Mensen zijn niet om boven op te springen en als ik zeg ho dan is het ho'. Dat doet ze overigens erg netjes.

Maar doordat zij zo jeugdig is ben ik bang dat de stamboekkeuring dit jaar veel te vroeg komt voor ons. Nu dacht ik er aan om in september deel te nemen aan de IBOB, met daar aansluitend de stamboekopname en mogelijkheid tot stermerrie.

Hoe zouden andere bokkers dit aanpakken?

Daarbij heb ik een vraag over het genoom onderzoek, als ik dit wil aanklikken in 'mijnKWPN' kan ik geen paard selecteren. Iemand enig idee hoe dit komt? Bij het aanklikken 'selecteer paard' blijft mijn balk vervolgens wit. Het paard staat wel al tussen 'mijn paarden'.

Alvast bedankt voor de reacties.

23-12-2018, Soms lacht het leven even.

Balou_k

Berichten: 14005
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 11:57

@ Lisch, jouw paard ziet er fantastisch uit!

Mijn baby begint eindelijk bij te trekken, sneller dan ik had verwacht. De IBOB wordt het dit jaar niet, maar wellicht wel de stamboekkeuring.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

23-12-2018, Soms lacht het leven even.

Balou_k

Berichten: 14005
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 16:37

Mer1980 schreef:
Daar zou ik inderdaad eerst wat meer massa op kweken voor je haar voorbrengt! Ze is nog heel erg puppie :D


Ja, de IBOB zal sowieso voor 2018/2019 zijn.
Stamboekkeuring lijkt mij wel een heel leuke ervaring. Kijken ze niet door puppy zijn heen dan?

23-12-2018, Soms lacht het leven even.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers